گوشی Moto G22 موتورولا به همراه پردازنده مدیاتک و بدون فناوری 5G عرضه خواهد شد

مشخصات گوشی Moto G22 موتورولا پیش از رونمایی افشا شد و اکنون می دانیم این گوشی با پردازنده مدیاتک Helio G37 و بدون پشتیبانی از فناوری 5G عرضه می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین بار گوشی Moto G22 در ماه گذشته در بنچمارک رویت شده بود. پس از آن داده […]

مشخصات گوشی Moto G22 موتورولا پیش از رونمایی افشا شد و اکنون می دانیم این گوشی با پردازنده مدیاتک Helio G37 و بدون پشتیبانی از فناوری 5G عرضه می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین بار گوشی Moto G22 در ماه گذشته در بنچمارک رویت شده بود. پس از آن داده هایی از این گوشی منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند به پردازنده مدیاتک مجهز است. اکنون نیز مشخصاتی از این گوشی منتشر شده که نسبت به دستگاه مشاهده شده در بنچمارک تفاوت دارد.

در این گزارش ها گوشی Moto G22 مجهز به تراشه Helio G37 و بدون فناوری 5G خواهد بود. همچنین این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسل خواهد بود که به همراه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو عرضه می شود. درون حفره صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. موتورولا قصد دارد در هفته آینده ۵ دستگاه جدید خود را معرفی کند.

موتورولا  Moto G22با یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۲ ارائه خواهد شد. قیمت فروش آن نیز احتمالاً ۲۰۰ یورو خواهد بود. اما هنوز تاریخ آغاز فروش آن مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال