گوشی موتورولا ریزر ۲۰۲۰ با دو باتری و شارژ ۱۸ واتی ارائه خواهد شد

گوشی جدید موتورولا ریزر 2020 از یک شارژ ۱۸ واتی و استفاده همزمان از دو باتری در کنار فناوری 5G بهره می برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا به نام موتورولا ریزر 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور معرفی خواهد شد. این گوشی تاشو امکانات بسیاری را با خود به […]

گوشی جدید موتورولا ریزر 2020 از یک شارژ ۱۸ واتی و استفاده همزمان از دو باتری در کنار فناوری 5G بهره می برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید موتورولا به نام موتورولا ریزر 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور معرفی خواهد شد. این گوشی تاشو امکانات بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت.

به تازگی موتورولا در گزارشی ویژگی‌های مختلف این گوشی تاشو را معرفی کرده است. ریزر 2020 یا ریزر 5G به طور همزمان از دو باطری ۱.180 و  ۱.۴۵۳ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. در مجموع این گوشی یک ظرفیت باتری ۲۶۳۳ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که با توجه به دو نمایشگر بودن این گوشی ظرفیت مناسبی محسوب می‌شود.

ریزر 5G از ظرفیت باتری نسبتا خوبی نسبت به گوشی های نسل پیشین موتورولا برخوردار است. اما زمانی که این گوشی را با گلکسی زد فیلیپ5G  سامسونگ با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مقایسه می کنیم ظرفیت ریزرو 5G به مراتب کمتر خواهد بود. البته ریزر موتورولا از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز بهره مند بوده و از لحاظ ظاهری نیز میزان حاشیه در اطراف نمایشگر مدل جدید ریزر کمتر است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال