موتورولا ریزر با شباهت زیاد به گلکسی زد فلیپ ۳ قبل از پایان سال معرفی می شود

موتورولا قصد دارد گوشی تاشدنی جدید ریزر (Maven) را پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی کند. تصاویری که از این گوشی منتشر شده نشان می دهد موتورولا ریزر طرحی کاملا متفاوت با نسل قبلی داشته و شباهت بسیار زیادی به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ نیز دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

موتورولا قصد دارد گوشی تاشدنی جدید ریزر (Maven) را پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی کند. تصاویری که از این گوشی منتشر شده نشان می دهد موتورولا ریزر طرحی کاملا متفاوت با نسل قبلی داشته و شباهت بسیار زیادی به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ نیز دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین تصاویر منتسب به گوشی تاشدنی سری ریزر موتورولا منتشر شد که شباهت آن را به گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ نشان میدهد. طراحی آن به شکل مربع است و در کنار بدنه آن روی دکمه پاور حسگر اثر انگشت قرار داده شده است. دوربین های دوگانه در پنل پشتی گوشی قرار دارند که یکی از آنها به عنوان دوربین اصلی و پنجاه مگاپیکسل است و دوربین دیگر از نوع فوق عریض و ماکرو به صورت ترکیبی و ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود.

 دوربین سلفی نیز در پنل جلو درون حفره قرار گرفته و ۳۲ مگاپیکسل است. موتورولا در این گوشی از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کرده و ممکن است مدل دیگری از این گوشی تاشدنی با تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus نیز به بازار عرضه شود. همراه با آن ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز قرار دارد. اندازه صفحه نمایش این گوشی هنوز مشخص نیست. علاوه بر آن ظرفیت باتری گوشی نیز مشخص نشده است. اما احتمالاً این گوشی با یک صفحه نمایش دارای وضوح فول اچ دی پلاس عرضه خواهد شد. زمان دقیق عرضه این گوشی هنوز مشخص نیست اما ممکن است برای اولین بار در بازار چین و در اواخر ژوئیه معرفی شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال