موتورولا RAZR 3 با ظاهری مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ اما گران تر از آن عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد موتورولا RAZR 3 با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک می تواند به عنوان رقیبی برای زد فلیپ ۴ محسوب شود. البته قیمت RAZR 3 نسبت به زد فلیپ ۴ گرانتر است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، غیر از سامسونگ […]

به نظر می‌رسد موتورولا RAZR 3 با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ ۴ با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک می تواند به عنوان رقیبی برای زد فلیپ ۴ محسوب شود. البته قیمت RAZR 3 نسبت به زد فلیپ ۴ گرانتر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، غیر از سامسونگ که این روزها به دنبال عرضه گوشی های تاشو مختلف است، موتورولا نیز قصد دارد پس از عرضه اولین نسل گوشی تاشدنی خود نسل سوم این گوشی را نیز به بازار عرضه کند. موتورولا RAZR 3 احتمالاً به عنوان نسل جدید گوشی های تاشو موتورولا با قیمت ۱۱۴۹ یورو عرضه میشود.

 این در حالی است که RAZR 5G نسل قبلی این گوشی با قیمت ۱۳۹۹ یورو عرضه شده بود. البته مشخصات آن نیز بسیار بالاتر از نسل قبلی با مشخصات میان رده است. به این ترتیب موتورولا نسل جدید را با کاهش درخور توجه قیمت عرضه می کند. گوشی جدید تاشو موتورولا دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است که با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز با یک حفره جهت قرارگیری دوربین سلفی عرضه خواهد شد. صفحه نمایش آن در حالت تا شده سه اینچ است که برای نمایش اعلان ها و برنامه ها می توان از آن بهره گرفت.

 همچنین تراشه این گوشی از نوع Snapdragon 8+ Gen 1 است که به همراه ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. از طرفی سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فیلیپ 4 را با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد کرد که نسبت به RAZR 3 ارزان تر است اما تفاوت آن وجود صفحه نمایش بیرونی کوچک تر خواهد بود. البته سامسونگ گوشی های خود را به صورت مقاوم در برابر آب عرضه می کند باید دید در آینده موتورولا نیز چنین گواهی ای برای گوشی خود دریافت خواهد کرد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال