سامانه مجوز آثار موسیقی از زیر مجموعه وزارت ارشاد هک شد

حملات سایبری علیه وزارت ارشاد و دامنه های زیرمجموعه آن همچنان ادامه دارد. اکنون سامانه مجوز آثار موسیقی، مجوز کتاب، جوز نمایش و.. نیز مورد حمله قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حمله هکری به سایت وزارت ارشاد در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته انجام گرفت. پس از آن […]

حملات سایبری علیه وزارت ارشاد و دامنه های زیرمجموعه آن همچنان ادامه دارد. اکنون سامانه مجوز آثار موسیقی، مجوز کتاب، جوز نمایش و.. نیز مورد حمله قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حمله هکری به سایت وزارت ارشاد در روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته انجام گرفت. پس از آن نیز برخی دامنه های زیرمجموعه آن مورد حمله هکرها بودند. در ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی مشخص شد سایت وزارت ارشاد و برخی دامنه های اینترنتی و وابسته دچار اختلال های گشترده شدند. به طوری که تصاویری از گروه منافقین در این سایت ها مشاهده شده بود.

 به نظر می‌رسد اکنون سامانه هایی مانند اخذ مجوز آثار موسیقی و کتاب و نمایش نیز دچار چنین حملاتی شده اند. از طرفی مدیر دفتر موسیقی ارشاد نیز این حمله هکری را تایید کرده و از تلاش برای رفع مشکلات آن خبر داده است.

 پس از این حمله سیستم صدور مجوز ها دچار مشکل شده و هنوز نیز به صورت مقطعی راهکاری برای حل مشکل در پیش گرفته نشده است. با توجه به حمله هکری به این سامانه و اختلال ایجاد شده امکان دریافت مجوز آثار هنرمندان موسیقی از این سامانه وجود ندارد و ممکن است این اختلال در روند برنامه‌ریزی های آن ها مشکلاتی را ایجاد کند. آرشیو این وب سایت ها نیز در دسترس نبوده و هنوز وزارت ارشاد صحبت های رسمی در این مورد انجام نداده است. مرکز رسانه های دیجیتال نیز برای رفع مشکل تلاش هایی را انجام داده اما هنوز اختلال ها ادامه دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال