اپلیکیشن My Huawei به طور رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت

پس از مدتها انتظار بالاخره هواوی اقدام به انتشار رسمی اپلیکیشن My Huawei کرده است. این اپلیکیشن قرار است خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. این انتشار در ادامه تلاش های هواوی برای گسترش اکوسیستم این شرکت انجام گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخش موبایل هواوی بالاخره توانست […]

پس از مدتها انتظار بالاخره هواوی اقدام به انتشار رسمی اپلیکیشن My Huawei کرده است. این اپلیکیشن قرار است خدمات مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد. این انتشار در ادامه تلاش های هواوی برای گسترش اکوسیستم این شرکت انجام گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بخش موبایل هواوی بالاخره توانست اپلیکیشن My Huawei را به طور رسمی عرضه کند. پیش از این اپلیکیشن هایی چون Huawei Club ،Huawei Mobile Services ،Gamer Center و Member Center به طور مجزا عرضه شده بودند و حالا کاربران می توانند تمامی این خدمات را در یک اپلیکیشن جامع به نام My Huawei  دریافت کنند.

 هواوی تلاش داشته تا این اپلیکیشن را به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار دهد. اما اکنون به طور رسمی این اپ در فروشگاه نرم‌افزاری این شرکت عرضه شده است. قرار است اپلیکیشن مای هواوی خدماتی مانند Huawei Mall ،Huawei Academy، خرید محصول و یا پیدا کردن مراکز پس از فروش را به کاربر ارائه دهد. استفاده از این اپ می تواند کاربران را از نصب اپلیکیشن های مجرا مبرا کند. بدین ترتیب فضای ذخیره سازی و رم کمتری اشغال خواهد شد. در حال حاضر اپ My Huawei میزبان بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال