رندرهای جدید و باکیفیت آیفون ۱۵ ویژگی‌های این گوشی را با دقت بیشتری نشان می دهد

مجموعه جدیدی از رندر های با کیفیت آیفون ۱۵ پرو به بیرون درست کرده است که می تواند جزئیات گوشی هوشمند رده بالای بعدی اپل را دقیق تر نشان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق این رندرها احتمالاً آیفون ۱۵ پرو با قاب تیتانیومی و طراحی لبه گرد عرضه خواهد شد. […]

مجموعه جدیدی از رندر های با کیفیت آیفون ۱۵ پرو به بیرون درست کرده است که می تواند جزئیات گوشی هوشمند رده بالای بعدی اپل را دقیق تر نشان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق این رندرها احتمالاً آیفون ۱۵ پرو با قاب تیتانیومی و طراحی لبه گرد عرضه خواهد شد. بدین ترتیب نگرانی کاربران در مورد لبه های تیز فعلی برطرف خواهد شد. حاشیه های اطراف نمایشگر نیز بسیار باریک و احتمالا ۱.۵۵ میلی متر خواهد بود. شیشه نمایشگر دارای انحنای ظریفی است که از اطراف به قاب تیتانیومی متصل میشود. این طراحی آیفون ۱۵ پرو را کمی باریک تر نسبت به نسل قبلی نشان می دهد.

برآمدگی دوربین در قاب پشتی به دلیل برجستگی دوربین کمی بیشتر از قبل است. نکته جالب این که مدل پرو مکس احتمالا بیرون زدگی دوربین کمتری خواهد داشت. با اینکه طبق شایعات لنز آن دارای زوم پریسکوپی است. طبق شایعات قبلی نیز دوربین آیفون ۱۵ پرو به تکنولوژی حسگر جدید مجهز است که می تواند در هنگام کاهش نوردهی طی تنظیمات خاص نور بیشتری را جذب کند.

یکی از تغییرات مهم ایجاد شده در آیفون ۱۵ پرو ایجاد پورت USB C است. انتظار می رود این پورت شارژ دهی سریعتر و کارایی بیشتری را ارایه کند. با این حال ممکن است اپل شارژ سریع از طریق این پورت را محدود کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال