سری جدید اپل واچ SE با سرعت بیشتر نسبت به نسل اول معرفی شد

نسل جدید اپل واچ SE به همراه اول واچ سری ۸ و اولترا رونمایی شد. به گفته اپل این ساعت هوشمند نسبت به نسل اول ۲۰ درصد سریعتر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل واچ نسل دوم خانواده SE از سری ساعت های هوشمند اقتصادی اپل محسوب می شود که […]

نسل جدید اپل واچ SE به همراه اول واچ سری ۸ و اولترا رونمایی شد. به گفته اپل این ساعت هوشمند نسبت به نسل اول ۲۰ درصد سریعتر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل واچ نسل دوم خانواده SE از سری ساعت های هوشمند اقتصادی اپل محسوب می شود که به صورت باز طراحی در قسمت پشتی تولید شده است. جنس بدنه آن نیز از کامپوزیت نایلون است که با بند آن هم رنگ خواهد بود. در این ساعت از تراشه S8 استفاده شده است که نسبت به نسل قبل شاهد افزایش ۲۰ درصدی سرعت خواهیم بود.

 همچنین صفحه نمایش آن نیز ۳۰ درصد نسبت به نسل اول بزرگتر شده است. از قابلیت های جدید آن نیز میتوان به اپلیکیشن های ECG و اکسیژن خون اشاره کرد. علاوه بر آن برخی قابلیت های اپل واچ سری ۸ نیز در این ساعت به چشم می خورد که می توان به حسگر های حرکتی جدید و امکان تشخیص تصادفات رانندگی اشاره کرد. به گفته اپل ویژگی Family Setup نیز در آن قرار دارد که می توان از آن در نمونه های سلولار برای استفاده والدین در ردیابی کودکان استفاده کرد.

 همچنین در این ساعت حسگر ضربان قلب اپتیکال، تشخیص سقوط تماس اورزانسی و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری نیز قرار دارد. اپل قیمت ۲۴۹ دلار را برای مدل پایه این ساعت در نظر گرفته است. برای مدل دارای درگاه سیم کارت نیز قیمت ۲۹۹ دلار پرداخت میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال