سری جدید اپل واچ قادر به تشخیص سطح اکسیژن خون خواهد بود

اپل قصد دارد در سری جدید اپل واچ خود از فناوری جدیدی برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون استفاده کند. این بار اپل برنامه های سلامت محور اپل واچ را افزایش می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از 9to5Mac، اپل قصد دارد قابلیت های اپل واچ را گسترش دهد. قرار […]

اپل قصد دارد در سری جدید اپل واچ خود از فناوری جدیدی برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون استفاده کند. این بار اپل برنامه های سلامت محور اپل واچ را افزایش می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از 9to5Mac، اپل قصد دارد قابلیت های اپل واچ را گسترش دهد. قرار است دو برنامه جدید سلامت محور به ساعت های هوشمند این شرکت اضافه شود. این بار علائم حیاتی دیگری برای سنجش سلامتی کاربر در نظر گرفته شده است. سطح اکسیژن خون در هر فردی بین 95 تا 100 قرار دارد. کاهش این سطح از اکسیژن میتواند خطر ایست قلبی و یا مشکلات تنفسی را در پی داشته باشد. در اپل واچ جدید کاهش میزان سطح اکسیژن خون با علائم هشدار نشان داده میشود. هنوز مشخص نیست که چه سخت افزار و یا نرم افزاری در سری ششم اپل واچ استفاده خواهد شد.اما اسنیپت‌ های سیستم‌ عامل iOS 14 نشان می دهد که این فناوری در ساعت هوشمند اپل‌واچ گنجانده شده است.

ویژگی دوم در نسل جدید ساعت های هوشمند اپل توسعه ویژگی ردیاب چرخه خواب بصورت اپلیکیشن است که در آینده با عنوان Sleep عرضه خواهد شد.  همچنین اپل تلاش دارد تا عملکرد برنامه ECG (الکتروکاردیوگرام کنونی) را بهبود ببخشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال