احتمالاً اپل واچ جدید با قابلیت سنجش گلوکز عرضه خواهد شد

اخیراً اپل فناوری جدیدی را توسعه داد که در آن امکان نظارت بر قند خون با کمک تابش الکترومغناطیسی تراهرتز امکان پذیر است. بدین ترتیب اضافه شدن قابلیت اندازه گیری گلوکز در خون در ساعت‌های نسل جدید دور از انتظار نخواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این بارها شاهد […]

اخیراً اپل فناوری جدیدی را توسعه داد که در آن امکان نظارت بر قند خون با کمک تابش الکترومغناطیسی تراهرتز امکان پذیر است. بدین ترتیب اضافه شدن قابلیت اندازه گیری گلوکز در خون در ساعت‌های نسل جدید دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این بارها شاهد انتشار شایعاتی در مورد اضافه شدن قابلیت نظارت بر قند خون کاربر در ساعت های هوشمند اپل بوده‌ ایم که می‌تواند این دستگاه پوشیدنی را به یک دستگاه ایده آل تبدیل کند.

اما اکنون گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً اپل واچ سری ۷ به طور بالقوه به ویژگی کنترل غیرتهاجمی قند خون مجهز خواهد بود. طبق پتنت های جدید ثبت شده توسط اپل نیز می‌توان به اثبات ادعای موجود پی برد. اما به نظر می رسد این ویژگی قبل از تجاری سازی در مرحله تست و آزمایش قرار دارد.

طبق گزارشهای اپل اینسایدر شرکت های بسیاری به دنبال اضافه کردن این قابلیت به دستگاه‌های خود هستند. این قابلیت توسط اپل نیز بارها در محیط آزمایشگاهی بررسی شده است. تا کنون اپل ۴ پتنت در این مورد ثبت کرده و هنوز مشخص نیست چنین سیستمی در نهایت در اپل واچ نسل جدید مشاهده خواهد شد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال