بینگ جدید توسط مایکروسافت در اختیار همه قرار گرفت

مایکروسافت ضمن انتشار قابلیت پیشرفته در بینگ، آن را در دسترس عموم قرار داد. اکنون تمام کاربران تنها با داشتن حساب کاربری مایکروسافت و با استفاده از مرورگر اج می توانند این هوش مصنوعی بینگ استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت علاوه بر انتشار بینگ برای تمام کاربران به روز […]

مایکروسافت ضمن انتشار قابلیت پیشرفته در بینگ، آن را در دسترس عموم قرار داد. اکنون تمام کاربران تنها با داشتن حساب کاربری مایکروسافت و با استفاده از مرورگر اج می توانند این هوش مصنوعی بینگ استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت علاوه بر انتشار بینگ برای تمام کاربران به روز رسانی جدیدی نیز برای آن منتشر کرد. بدین ترتیب این چت بات اکنون با ویژگی های مطلوب در اختیار کاربران قرار دارد.

از جمله ویژگی های جدید در نسخه به روز بینگ می توان به دریافت پاسخ ها به صورت تصویری و ویدیویی، رزرو رستوران، امکان مشاهده تاریخچه چت های قبلی و ادغام آن با مایکروسافت اج اشاره کرد. مایکروسافت قصد دارد ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از افزونه ها را نیز به آن اضافه کند.

طبق اعلام جدید مایکروسافت اکنون کاربران بدون نیاز به قرارگیری در صف انتظار و تنها با داشتن حساب کاربری مایکروسافت امکان استفاده از بینگ جدید را دارا هستند.

مهمترین قابلیت در نسخه جدید بینگ به نام Bing Action است که در آن کاربر می تواند از بینگ برای تکمیل وظایف استفاده کند. به عنوان مثال در صورتی که فرد به دنبال یک رستوران خوب باشد آنگاه زمان رزرو وجود داشته و با کمک بینگ می توان آن را رزرو کرد.

قابلیت دیگر اضافه شدن مشاهده تاریخچه چت است که طی آن کاربران می توانند چت های قبلی خود را در دستگاه های دیگر نیز مشاهده کنند. این شرکت قصد دارد در آینده قابلیت های جدید دیگری را نیز به آن اضافه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال