بینگ جدید در اختیار برخی کاربران قرار گرفت

طبق اعلام مایکروسافت نسخه بهبود یافته بینگ که از هوش مصنوعی استفاده می کنند در دسترس برخی کاربران قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بینگ جدید که از هوش مصنوعی پیشرفته ChatGPT بهره می برد، در دسترس گروهی از کاربران قرار گرفت. این مرورگر وی از اعلام مایکروسافت مورد توجه […]

طبق اعلام مایکروسافت نسخه بهبود یافته بینگ که از هوش مصنوعی استفاده می کنند در دسترس برخی کاربران قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بینگ جدید که از هوش مصنوعی پیشرفته ChatGPT بهره می برد، در دسترس گروهی از کاربران قرار گرفت. این مرورگر وی از اعلام مایکروسافت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. این مرورگر اکنون علاوه بر روش سنتی برای جستجو دارای صفحه چت بات است که می تواند به کلیه سوال های کاربر پاسخ دهد.

۴۸ ساعت پس از اعلام مایکروسافت، بیش از یک میلیون نفر برای در اختیار داشتن بینگ جدید درخواست دادند. طبق گزارش های منتشر شده این مرورگر اکنون در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است.

هنوز مشخص نیست چه تعداد از کاربران می توانند از نسخه بنای بینگ جدید استفاده کنند. کلیه کاربرانی که امکان استفاده از بینگ جدید را دارند از مایکروسافت ایمیل دریافت کرده اند. بینگ جدید نسخه ای برای پلتفرم های موبایلی ندارد. اما به گفته مایکروسافت به زودی ارائه خواهد شد.

علاوه بر مرورگر بینگ، مرورگر اج نیز توسط مایکروسافت به هوش مصنوعی مجهز شد. ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی در این مرورگر خدمات جستجو در وب را ارائه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال