ضربه‌ گیر‌های حبابی جدید دیگر قابل ترکاندن نخواهند بود

ضربه‌گیر‌های حبابی یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. این ضربه‌گیر‌ها در اکثر مواقع باعث می‌شوند تا محصولی که خریداری می‌کنیم صحیح و سالم به خانه برسند. علاوه بر حفاظت از محصولات، این ضربه گیر‌ها نقش مهم‌تری نیز بازی می‌کنند و آن هم سرگرمی بسیاری از ما می‌باشد. شما نیز حتما چندین و چند بار […]

ضربه‌گیر‌های حبابی یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. این ضربه‌گیر‌ها در اکثر مواقع باعث می‌شوند تا محصولی که خریداری می‌کنیم صحیح و سالم به خانه برسند. علاوه بر حفاظت از محصولات، این ضربه گیر‌ها نقش مهم‌تری نیز بازی می‌کنند و آن هم سرگرمی بسیاری از ما می‌باشد. شما نیز حتما چندین و چند بار حباب‌های این ضربه‌ گیر‌ها را ترکانده‌اید. هیچ چیز نمی‌تواند لذت ترکاندن این حباب‌ها را از ما بگیرد. به هر حال کمپانی  Sealed Air، سازنده‌ی بسیاری از این پلاستیک‌های دوست داشتنی، ضربه‌گیر‌هایی ساخته است که دیگر قابلیت ترکاندن را ندارند و از طرفی دیگر فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

bubble

این ضربه‌گیر‌های جدید حدود یک پانزدهم فضای ضربه‌گیر‌های قدیمی را اشغال می‌کنند. ضربه‌گیر‌های قدیمی به علت هوایی که در آن‌ها حبس شده بود فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کردند و در برخی مواقع باعث مشکل در حمل و نقل کالا‌ها می‌شدند.

شاید تنها بدی این ضربه گیر‌های جدید را بتوان به نحوه‌ی چینش حباب‌ها در آن‌ها نام برد. حباب‌ها در این ضربه‌گیر‌ها به طوری به یکدیگر متصل شده‌اند که قابلیت ترکاندن را ندارند.  درست است که این ضربه‌گیر‌های جدید فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کنند و باعث آسایش ما می‌شوند اما لذت ترکاندن این حباب‌ها از ما گرفته شده است. بنابراین شاید بسیاری از ما همان ضربه‌گیر‌های قدیمی را ترجیح دهیم. شما چه فکر می‌کنید؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال