دکمه جدید CC در توییتر امکان فعال یا غیرفعال شدن زیر نویس ها را فراهم می کند

توییتر اخیرا قابلیت جدیدی را به صورت دکمه CC در اختیار برخی کاربران قرار داده است که از طریق آن می توان زیر نویس ویدیوها را فعال و غیرفعال کرد. هم اکنون این ویژگی تنها در اختیار عده ای از کاربران iOS و به صورت آزمایشی قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

توییتر اخیرا قابلیت جدیدی را به صورت دکمه CC در اختیار برخی کاربران قرار داده است که از طریق آن می توان زیر نویس ویدیوها را فعال و غیرفعال کرد. هم اکنون این ویژگی تنها در اختیار عده ای از کاربران iOS و به صورت آزمایشی قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، توییتر در حساب رسمی پشتیبانی خود از دکمه جدیدی تحت عنوان CC رونمایی کرد. در ویدیویی که توییتر در رابطه با این قابلیت منتشر کرده است مشاهده می شود که در ویدئوهای دارای زیرنویس و در قسمت گوشه سمت راست این دکمه وجود دارد. در این توییت آمده است: برخی کاربران در iOS امکان نمایش یا عدم نمایش زیرنویس ویدئو ها را خواهند داشت. به زودی کاربران اندروید نیز از آن بهره مند می شوند. این قابلیت برای ویدیو های دارای زیرنویس به صورت آزمایشی و با گزینه خاموش روشن کردن به وسیله دکمه CC فعال شده است.

قابلیت زیرنویس خودکار از سال گذشته برای تمام کاربران این شبکه اجتماعی فعال شده بود. به طوری که کلیه کاربران ناشنوا و کم شنوا نیز می توانستند از این ویژگی استفاده کنند. تاکنون زبان هایی مانند انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی، عربی، هندی و زبان های دیگر نیز برای نمایش به این قابلیت اضافه شده است. اخیراً نیز در نمایش محتوا ها ویژگی دیگری با عنوان آیکون ALT قرار داده شده که در آن عکس ها دارای متن جایگزین مشخص می شوند. بدین ترتیب با قرار گرفتن ماوس روی آن توضیحات آن عکس نیز مشاهده خواهد شد. از دیگر تلاش‌های توییتر در چند روز گذشته میتوان به اضافه کردن دکمه ویرایش توییت اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال