تفنگ جدید چینی ها با قدرت الکترومغناطیسی سکه شلیک می کند

چین تفنگ الکترومغناطیسی توسعه داده که انرژی مورد نیاز خود را از نیروی الکتریکی تامین می کند. همچنین این اسلحه دستی به جای گلوله سکه شلیک می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تفنگ الکترومغناطیسی جدید چین که از آن برای کنترل شورش استفاده خواهد شد غیرکشنده بوده و در یک برنامه […]

چین تفنگ الکترومغناطیسی توسعه داده که انرژی مورد نیاز خود را از نیروی الکتریکی تامین می کند. همچنین این اسلحه دستی به جای گلوله سکه شلیک می کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تفنگ الکترومغناطیسی جدید چین که از آن برای کنترل شورش استفاده خواهد شد غیرکشنده بوده و در یک برنامه فناوری های چین به نمایش درآمد. لی فنگکایو، سازنده این سلاح در مورد آن می گوید:

درون این تفنگ از سیم پیچ استفاده شده است و شتاب دادن به پرتابه نیز با کمک نیروی الکتریکی انجام می شود. پس از دریافت نیرو توسط سیم پیچ ۹ سطحی آن میدان های مغناطیسی تشکیل شده و پرتابه می تواند عملیات شلیک را انجام دهد.

سازنده این تفنگ شرکت China North Industries Group Corporation است. در این تفنگ دستی گلوله های سکه ای استفاده می شود که تنها قادر به سوراخ کردن چوب و شکستن بطری یا شیشه هستند. هدف از ساخت این تفنگ نیز عدم آسیب به انسان ها و کنترل عالی پرتابه و مسیر حرکت آن بوده است در این اسلحه از نیروی الکترومغناطیسی استفاده می شود و دیگر خبری از روش‌های سنتی شلیک با باروت نیست همچنین به دلیل استفاده از نیروی الکترومغناطیسی می توان قدرت تیراندازی ها بر اساس فاصله یا نوع دف تغییر داد.

اسلحه جدید با استفاده از یک باتری لیتیوم یون که درون آن قرار دارد انرژی خود را تامین می کند. در صورتی که این باتری بطور کامل شارژ شده باشد می تواند صدها گلوله شلیک کند. این دستگاه مجهز به خشاب دو محفظه است که علاوه بر شلیک مداوم می تواند به سرعت دوباره بارگذاری شود. صفحه نمایش جلوی این اسلحه میزان خشاب باقی مانده، حالت شلیک، دمای ریل و سرعت شلیک بهمراه میزان شارژ باتری را نشان می دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال