لپ تاپ جدید تبدیل پذیر Dell XPS با نمایشگر جدا شدنی به زودی رونمایی می شود

اخیرا رندرهایی از دستگاه جدید دل Dell XPS با نمایشگر جداشدنی منتشر شده است که طراحی غیر مرسوم این شرکت را در در لپ تاپ جدید نشان می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از 91Mobiles، اکنون دل روی لپ تاپ جدیدی از سری XPS کار می کند که […]

اخیرا رندرهایی از دستگاه جدید دل Dell XPS با نمایشگر جداشدنی منتشر شده است که طراحی غیر مرسوم این شرکت را در در لپ تاپ جدید نشان می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از 91Mobiles، اکنون دل روی لپ تاپ جدیدی از سری XPS کار می کند که نسبت به مدل های دیگر دارای طراحی متفاوتی است. احتمالاً این لپ‌تاپ در صورت معرفی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

 پیش از این نیز دل لپ تاپ های مفهومی و ترکیبی بسیاری را تولید کرده بود. لپ تاپ جدید دل با نام XPS 9315t احتمالا دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی است که شباهت زیادی به یک تبلت دارد. پیش از این نیز مایکروسافت این نوع فرم فاکتور را در سری سرفیس استفاده کرده بود که توانست با کمک آن بسیار مورد توجه قرار بگیرد. البته پیش از این محصولات سری XPS دارای طراحی یکنواخت بودند. اما رندر های اخیر نشان می دهد این دستگاه جدید دارای نمایشگر جداشدنی و طراحی متفاوت خواهد بود.

طبق گزارش های منتشر شده دل از سال گذشته کار روی این لپ تاپ را آغاز کرده است. اما هنوز مشخصات فنی آن به طور کامل در دسترس نیست. البتهاخبار اخیر نشان می دهد این کمپانی به زودی از این لپ‌تاپ رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال