قابلیت جدید Virtual Try-On For Shoes اپلیکیشن آمازون اجازه امتحان کفش قبل از خرید را به کاربر می دهد

کلیه خریداران کفش از آمازون می‌توانند با قابلیت جدید نسخه ios اپلیکیشن آمازون قبل از خرید کفش آن را امتحان کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون قابلیت جدیدی به نام Virtual Try-On For Shoes مبتنی بر واقعیت افزوده معرفی کرده است که در نسخه iOS این اپلیکیشن ارائه می شود. با […]

کلیه خریداران کفش از آمازون می‌توانند با قابلیت جدید نسخه ios اپلیکیشن آمازون قبل از خرید کفش آن را امتحان کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آمازون قابلیت جدیدی به نام Virtual Try-On For Shoes مبتنی بر واقعیت افزوده معرفی کرده است که در نسخه iOS این اپلیکیشن ارائه می شود. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند آسانتر برای خرید کفش اقدام کنند. طی گزارش منتشر شده توسط تک کرانچ قابلیت واقعیت افزوده جدید در آمازون با هدف جلب توجه خریداران اضافه شده است.

 این ویژگی جالب به نام Virtual Try-On For Shoes به مشتریان کمک می کند تا از طریق دوربین گوشی خود پیش از خرید کفش آنرا امتحان کرده و بررسی کنند. به گفته آمازون این ویژگی علاوه بر مشتریان به برندها نیز کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانند محصولات خود را نمایش دهند. همچنین علاوه بر بررسی کفش قبل از خرید می تواند برای کاربران سرگرم کننده نیز باشد و خرید را با اطمینان بیشتری از آمازون انجام دهند. علاوه بر آن امکان بررسی زوایای مختلف کالاهایی مانند عینک و تیشرت نیز با این قابلیت وجود دارد.

در ابتدا تنها کاربران ایالات متحده و کانادا می توانند به این قابلیت دسترسی داشته باشند. به گفته آمازون در زمان انتشار این ویژگی امکان دسترسی به هزاران استایل از برندهایی مانند بیو بالانس، آدیداس، ریباک، پوما، لاکست، اسیکس و Superga وجود دارد. در زمان استفاده نیز تنها کافی است دوربین گوشی به سمت پاهای کاربر گرفته شود سپس در گزینه های نمایش داده شده مربوط به کفش های واقعیت افزوده یکی از آنها را انتخاب کند. حتی امتحان رنگ های دیگری نیز با همان استایل وجود دارد. کاربران می‌توانند با گزینه اشتراک گذاری از کفش های مجازی عکس گرفته و آن را برای دیگران نیز ارسال کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال