نسل جدید اپل تی وی با پردازنده A12

تنها دو روز دیگر تا رونمایی اپل از محصولات جدیدش فاصله داریم و به نظر میرسد شایعات تا روز آخر ادامه خواهند داشت. پس از حدس و گمان ها درباره آیفون و اپل واچ اکنون نوبت به اپل تی وی رسیده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، اپل قرار است […]

تنها دو روز دیگر تا رونمایی اپل از محصولات جدیدش فاصله داریم و به نظر میرسد شایعات تا روز آخر ادامه خواهند داشت. پس از حدس و گمان ها درباره آیفون و اپل واچ اکنون نوبت به اپل تی وی رسیده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، اپل قرار است دو روز دیگر از محصولات جدیدش در آمفی تئاتر استیو جابز رونمایی کند. برای اولین بار این واقعه از یوتیوب به طور زنده پخش خواهد شد. در این واقعه مدل هایی از آیفون و اپل واچ رونمایی خواهند شد.

کاربران توئیتر بسیاری تلاش میکنند تا در مورد محصولات جدید و مشخصات آنها حدس و گمان هایی داشه باشند. اما در این میان حدس های کاربر توئیتری Longhorn با نام کاربری @never_released در میان آنها بیشتر مورد اعتماد است. این کاربر مدعی شده مدل جدید با نام اپل تی‌وی ۱۱/۱ و کد J305 در راه است. وب‌سایت MacRumors نیز در این باره گفته است: این مدل در نسخه درون سازمانی IOS 13 وجود داشه است.

نسل قبلی اپل تی وی از تراشه A10X Fusion بهره برده است اما اکنون خبرها حاکی از آن است که اپل تی‌وی جدید از پردازنده‌ی A12 استفاده کرده است.

اپل تاکنون از اپل تی وی جدید صحبتی نکرده است اما عرضه اپل تی وی جدید دور از انتظار نیست. زیرا اپل هر دو سال اقدام به روز نمایی اپل تی وی کرده است. در سال 2017 اپل تی وی 4k رونمایی شده بود.

حساب کاربری CoinX نیز با نزدیک شدن به مراسم رونمایی اپل از جمله معروف استیو جابز one more thing کاربران را بیش از پیش کنجکاو کرده است. این حساب در گذشته اخبار دقیقی از محصولات اپل، از جمله نام آیفون‌های XS، آیفون XS Max و XR یا حذف جک هدفون در آیپد پرو منتشر کرده بود.

بنظر میرسد باید تا دو روز دیگر منتظر ماند. مراسم رونمایی اپل در 19 شهریور ، روز سه شنبه ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال