نسل جدید شارژهای آنکر GaN زمان شارژ گوشی را 20 دقیقه کاهش می دهد

شرکت آنکر نسل جدید شارژرهای گالیم نیترید را معرفی کرده است. وی مدعی شد این شارژرها می‌تواند زمان شارژ گوشی های هوشمند را بیست دقیقه کاهش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل شرکت آنکر که تولید شارژر و لوازم جانبی با برند آنکر را برعهده دارد اخیراً نسل جدیدی از شارژرهای […]

شرکت آنکر نسل جدید شارژرهای گالیم نیترید را معرفی کرده است. وی مدعی شد این شارژرها می‌تواند زمان شارژ گوشی های هوشمند را بیست دقیقه کاهش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل شرکت آنکر که تولید شارژر و لوازم جانبی با برند آنکر را برعهده دارد اخیراً نسل جدیدی از شارژرهای خود به نام گالیم نیترید GaN را عرضه کرده است. این شرکت مدعی شد شارژر جدید می تواند زمان شارژ را به مدت ۲۰ دقیقه کاهش داد. هم اکنون این شارژ مورد تایید اپل قرار گرفته و مدت زمان کاهش یافته نیز برای شارژ صفر تا صد دستگاه عنوان شده است.

به گفته استیون یانگ حذف شارژرها از جعبه آیفون برای شرکت هایی مانند شرکت وی بسیار خبر خوشایندی بوده است. در مصاحبه‌ای که یانگ با ورج انجام داده در رابطه با برخی عناصر مرتبط با اپل نیز صحبت هایی بیان شده است.

 وی در جواب افزایش فروش شارژر آنکر پس از حذف شارژرهای گوشی آیفون گفته است: دسته بندی جدید باعث فروش بیشتر شارژرهای شرکت شده است. پیش از این خرید شارژر به تنهایی توسط کاربران به ندرت انجام می‌گرفت. در حال حاضر نیز نیمی از کاربران از شارژرهای دستگاه‌های قدیمی خود استفاده می کنند. اما بسیاری از افراد نیز شارژر های جداگانه خریداری کرده‌اند. البته وی با پذیرفتن ادعای اپل درباره نگرانی های زیست محیطی اعلام کرد تنها بخشی از خریداران آیفون این به دنبال شارژر های جدید هستند. برخی نیز علت حذف شارژر ها از جعبه های آیفون را صرفه جویی در هزینه اپل دانسته اند.

وی اضافه کرد شارژرهای با وات بالاتر و با فناوری GaN به تولید خود ادامه خواهند داد. یانگ در مورد شارژرهای نسل جدید گفته است تعداد زیادی از شارژرهای GaN به فروش رفتند و نسل دوم آن نیز در اوایل امسال با نام GaN2 عرضه می شوند. این شارژرها قادرند در یک فضای مکعب ای کوچک ۶۵ وات قدرت را ارائه کنند. در سال آینده نسل سوم این شارژرها با نام GaN3 نیز عرضه می شوند. قرار است اندازه شارژر ها کوچکتر و قدرت آن نیز افزایش پیدا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال