نسل جدید حافظه‌های اپیسر با سرعت خواندن 13 گیگابایت بر ثانیه رونمایی شد

اپیسر از اولین حافظه نوع NVMe SSD نسل PCIe Gen 5 با حداکثر سرعت ۱۳ گیگابایت بر ثانیه رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید حافظه های NVMe SSD اپیسر با سرعت بالا در خواندن و نوشتن میتواند در پلتفرم های اینتل و AMD مورد استفاده قرار بگیرد. این شرکت […]

اپیسر از اولین حافظه نوع NVMe SSD نسل PCIe Gen 5 با حداکثر سرعت ۱۳ گیگابایت بر ثانیه رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسل جدید حافظه های NVMe SSD اپیسر با سرعت بالا در خواندن و نوشتن میتواند در پلتفرم های اینتل و AMD مورد استفاده قرار بگیرد. این شرکت تایوانی اکنون در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۲ از حافظه جدید خود برای کاربران رونمایی کرده است و احتمالاً پیش از پایان سال وارد بازار خواهد شد.

 این حافظه ها شامل دو مدل یکی استاندار و دیگری با طراحی ZADAK خواهد بود. حافظه استاندارد یک حافظه است که در آن سرعت خواندن و نوشتن به ۱۳ و ۱۲ گیگابایت بر ثانیه می رسد. SSD های جدید این شرکت در صورت اتصال از طریق PCIe Gen 5 می‌تواند توان دو برابری ارائه کند. همچنین هیت سینک آلومینیومی همراه با فناوری های حفاظتی خاص به این درایو اضافه شده است. در نوع ZADAK به جای آلومینیوم از هیت سینک فوق نازک گرافینی استفاده شده است.

 در حافظه های SSD جدید گرمای ایجاد شده از طریق کانکتور و سرپیچ M.2دفع میشود. به همین دلیل رابط ها و اسلات رابط ها اهمیت زیادی خواهد داشت. از طرفی یک شرکت به نام Phison نیز قصد دارد کانکتور جدیدی را تولید کند که بتوان همزمان همراه با آن از فن استفاده کرد. اپیسر احتمالا در آینده جزئیات بیشتری از این محصول منتشر خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال