نسل جدید صندلی های تاشو با طراحی منحصر به فرد امکان نشستن در هر موقعیتی را فراهم می کند

یک شرکت آلمانی طرح جدیدی از صندلی های پوشیدنی ارائه کرده است که در آن یک اسکلت تاشو برای وصل شدن به قسمت پایین تنه بدن وجود دارد و به کاربر امکان می‌دهد تا در هر موقعیتی بتواند بنشیند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه افراد دارای قد یک و نیم تا […]

یک شرکت آلمانی طرح جدیدی از صندلی های پوشیدنی ارائه کرده است که در آن یک اسکلت تاشو برای وصل شدن به قسمت پایین تنه بدن وجود دارد و به کاربر امکان می‌دهد تا در هر موقعیتی بتواند بنشیند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه افراد دارای قد یک و نیم تا دو متر می توانند از این صندلی جدید تاشو استفاده کنند. شرکت آلمانی noonee از نسل جدید صندلی های پوشیدنی رونمایی کرده است که در صورت استفاده هیچ گونه مشکلی در راه رفتن ایجاد نخواهد کرد. به گفته شرکت سازنده علاوه بر قابلیت هایی مانند نشستن این صندلی می تواند عضلات کمر ران و پایین تنه بدن را نیز تقویت کند. به نظر می رسد تکنولوژی های پوشیدنی روز به روز با پیشرفتهای کنونی در حال گسترش هستند.

شرکت سازنده این صندلی معتقد است با استفاده از قابلیت های این صندلی بدون نشیمن افراد بسیاری می توانند از آن استفاده کنند. به عنوان مثال بسیاری از کارگران مجبورند برای مدت طولانی در روز در محل کار خود به طور ایستاده کار کنند. با توجه به اسکلت تاشو این گجت پوشیدنی می توان از آن در هر مکانی استفاده کرد. تنها با خم کردن زانو تا سطح مورد نظر امکان استفاده از این صندلی وجود دارد. پس از قرار دادن وزن کاربر روی صندلی اسکلت آن به حالت قفل شده در می آید و ساختار صندلی می‌تواند به همان شکل باقی بماند. به نظر می رسد طراحی باریک، اتصالات راحت و ایمن و انعطاف پذیری بالا می تواند این صندلی را به یکی از جذاب ترین تولیدات امسال تبدیل کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال