نسل جدید تراشه اینتل با عنوان تراشه ماینینگ بیت کوین معرفی شد

نسل جدید تراشه ماینینگ اینتل با نام Blockscale با قابلیت هش ریت ۵۸۰ گیگاهش بر ثانیه معرفی شد. اینتل این تراشه را به عنوان نسل دوم تراشه های ماینینگ جدید به بازار عرضه می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه جدید اینتل Blockscale با مشخصات کلیدی منتشر شده در فصل سوم […]

نسل جدید تراشه ماینینگ اینتل با نام Blockscale با قابلیت هش ریت ۵۸۰ گیگاهش بر ثانیه معرفی شد. اینتل این تراشه را به عنوان نسل دوم تراشه های ماینینگ جدید به بازار عرضه می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تراشه جدید اینتل Blockscale با مشخصات کلیدی منتشر شده در فصل سوم ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. هم اکنون نیز پیش خرید این تراشه توسط شرکت‌های بزرگی مانند هایو‌ (Hive)، بلاک چین (Blockchain) و آرگو بلاک چین (Argo Blockchain) که در زمینه ماینینگ فعالیت دارند انجام گرفته است.

به گفته اینتل در این تراشه از ویژگی‌هایی مانند ارزیابی ولتاژ و دما استفاده شده و در صورت استفاده از آن در دنیای رمز ارزها اینتل نیز به عنوان رقیبی برای شرکت های چینی Bitmain و MicroBT در نظر گرفته می‌شود. حداکثر هش این تراشه به گفته شرکت سازنده 0.58 تتراهش در ثانیه خواهد بود. همچنین این تراشه می تواند تا 26 ژول در هر ثانیه بازده انرژی داشته باشد.

 در صورت ترکیب هر تراشه و ادغام آن در یک واحد ماینینگ می توان حداکثر ۲۵۶ مدار مجتمع در هر زنجیره به خروجی آن اضافه کرد. در صورت استفاده در شرکتهای استخراج بیت کوین با دستیابی به مقیاس نرخ هش می تواند نقش مهمی را در دستیابی به اهداف پایدار ایفا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال