نسل جدید سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت به همراه 4 پردازنده مختلف معرفی شد

مایکروسافت پس از مدت ها انتظار بالاخره محصول جدید سرفیس لپ‌تاپ خود را معرفی کرد. سرفیس لپ تاپ ۴ مایکروسافت قرار است به همراه پردازنده های نسل ۱۱ اینتل و رایزن ۴۰۰۰ شرکت AMD عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید مایکروسافت به همراه چهار پردازنده مختلف عرضه می شود. […]

مایکروسافت پس از مدت ها انتظار بالاخره محصول جدید سرفیس لپ‌تاپ خود را معرفی کرد. سرفیس لپ تاپ ۴ مایکروسافت قرار است به همراه پردازنده های نسل ۱۱ اینتل و رایزن ۴۰۰۰ شرکت AMD عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محصول جدید مایکروسافت به همراه چهار پردازنده مختلف عرضه می شود. کلیه کاربران می‌توانند سرفیس لپ تاپ چهارراه با دو نوع پردازنده از AMD و دو نوع دیگر از پردازنده های اینتل تهیه کنند. پردازنده های  مربوط به AMD از نوع رایزن ۵ ۴۶۸۰U یا رایزن ۷ ۴۹۸۰U هستند. پردازنده های اینتل نیز مربوط به جدیدترین محصول این شرکت و به نام اینتل Core i5-1135G7 یا Core i7-1185G7 خواهند بود.

در سرفیس لپ تاپ 4 بهمراه پردازنده AMD از گرافیک رادئون استفاده شده و مدل های مربوط به پردازنده اینتل نیز به گرافیک Iris Xe  مجهز خواهند بود. مشخصات محصول جدید مایکروسافت مشابه مدل قبلی سرفیس لپ تاپ 3 است. سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت به بهمراه رم 8،16 یا 32 گیگابایت عرضه می شود. مایکروسافت در این سری از محصول از SSD های قابل تعویض با ظرفیت های 256، 512 و 1 ترابایت استفاده کرده است.

لپ تاپ مایکروسافت بهمراه یک وبکم از نوع 720P، یک میکروفون دوگانه و اسپیکر استریو عرضه میشود. پورت های این دستگاه نیز از نوع USB-C، USB-A و سرفیس کانکت بهمراه جک 3.5 میلی متری خواهند بود. سرفیس لپ تاپ 4 در دو اندازه 13.5 اینچی و 15 اینچی عرضه می شوند که هرو قابلیت پشتیبانی از سرفیس پن را خواهند داشت. دو جنس مختلف بدنه برای این دستگاه درنظر گرفته شده و در 4 رنگ پلاتینی، آبی یخی، مشکی مات و Sandstone قابل خریداری می باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال