نسل جدید ویندوز مایکروسافت در مراسم آنلاین سوم تیر رونمایی می‌شود

مایکروسافت اعلام کرد رویداد معرفی محصولات جدید این شرکت از جمله نسل جدید ویندوز در تاریخ سوم تیرماه انجام خواهد گرفت. در این مراسم ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت و پانوس پانای مدیر ارشد محصولات، معرفی نسل بعدی ویندوز را برعهده خواهند داشت به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت نسل بعدی ویندوز […]

مایکروسافت اعلام کرد رویداد معرفی محصولات جدید این شرکت از جمله نسل جدید ویندوز در تاریخ سوم تیرماه انجام خواهد گرفت. در این مراسم ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت و پانوس پانای مدیر ارشد محصولات، معرفی نسل بعدی ویندوز را برعهده خواهند داشت

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت نسل بعدی ویندوز را در مراسم سوم تیرماه معرفی خواهد کرد. احتمالاً در این آپدیت تغییرات قابل توجهی انجام گرفته است. به گفته مایکروسافت رابط کاربری این پلتفرم با پیشرفت های بصری و تغییرات بسیاری همراه بود. همچنین مایکروسافت در توییتر خود از لوگو متحرک جدید برای ویندوز رونمایی کرد که احتمالاً در به‌روزرسانی جدید آن نیز وجود دارد.

 طبق خبرهای منتشر شده ویندوز جدید با نام ویندوز ۱۱ رونمایی می شود و دیگر خبری از انتشار ویندوز 10x نخواهد بود. همچنین تغییراتی مانند آیکون جداگانه برای فایل اکسپلورر ویندوز و یا حذف آیکون های زمان ویندوز ۹۵ در به‌روزرسانی جدید حتمی است. در این بروزرسانی همچنین ویژگی Auto HDR در ایکس باکس و بهبود پشتیبانی صوتی بلوتوث از جمله ویژگی های اصلی این ویندوز خواهد بود.

اخیراً مایکروسافت تمرکز خود را روی استور جدید برای ویندوز متمرکز کرده بود و احتمالاً استور ویندوز نیز شامل تغییراتی است. پیش از این نیز نادلا پیشنهاد های اقتصادی مناسبی را برای توسعه دهندگان در نظر گرفته بود. احتمال می رود مایکروسافت تغییرات عمده‌ای از جمله استفاده از اپلیکیشن ها و پلتفرم های رقیب را در استور خود ایجاد کرده باشد.

آخرین نسخه اصلی ویندوز 10 حدود 6 سال پیش منتشر شده بود. و به روزرسانی های بسیاری به این پلتفرم اضافه شده است. اکنون نیز باید منتظر معرفی ویندوز ۱۱ مایکروسافت همراه با ویژگی های جذاب باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال