نسل جدید گوشی های اکسپریا ۲۱ اردیبهشت معرفی می شود

سونی سری جدید محصولات اکسپریا از جمله اکسپریا وان مارک ۴ را در تاریخ ۲۱ اردیبهشت به عنوان گوشی پرچمدار خود در ۲۰۲۲ معرفی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Gsmarena، سونی آمادگی خود را برای رونمایی از نسل بعدی گوشی های اکسپریا اعلام کرده است. بخش […]

سونی سری جدید محصولات اکسپریا از جمله اکسپریا وان مارک ۴ را در تاریخ ۲۱ اردیبهشت به عنوان گوشی پرچمدار خود در ۲۰۲۲ معرفی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Gsmarena، سونی آمادگی خود را برای رونمایی از نسل بعدی گوشی های اکسپریا اعلام کرده است. بخش موبایل این شرکت قصد دارد در رویدادی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت از سری جدید گوشی های اکسپریا پرده برداری کند. تیزر ویدیویی منتشر شده نیز از معرفی اکسپریا وان مارک ۴ حکایت دارد.

پیش از این رندر هایی از گوشی جدید سونی در اینترنت منتشر شده بود بود که در آن مشخصات این گوشی را در مقایسه با اکسپریا وان مارک ۳ سال ۲۰۲۱ نشان می داد. احتمالاً گوشی جدید سونی به یک نمایشگر 6.5 اینچی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی مجهز خواهد بود. علاوه بر آن سونی در این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک نیز استفاده خواهد کرد. احتمال دارد گوشی اکسپریا ۵ مارک ۴ نیز به همین تراشه ساخت TSMC مجهز باشد. این گوشی نیز دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و دوربین سه گانه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال