دستگاه جدید گوگل از خانواده کروم کست با گوگل تی وی با مشخصات بالاتر عرضه می شود

گزارش‌های جدید منتشر شده نشان می‌دهد گوگل دستگاه جدیدی را از خانواده کروم کست با گوگل تی وی برای عرضه در سال آینده میلادی در نظر گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل دستگاه جدیدی با اسم رمز Boreal را در سال ۲۰۲۲ به خانواده […]

گزارش‌های جدید منتشر شده نشان می‌دهد گوگل دستگاه جدیدی را از خانواده کروم کست با گوگل تی وی برای عرضه در سال آینده میلادی در نظر گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل دستگاه جدیدی با اسم رمز Boreal را در سال ۲۰۲۲ به خانواده گوگل کست با گوگل تی وی اضافه کرد. پیش از این کروم کست با گوگل تی‌وی با هدف نمایش محتوا در نمایشگر بزرگ به کاربران در سال ۲۰۲۰ رونمایی شده بود. اما وجود حافظه داخلی پایین باعث نارضایتی کاربران بوده است. به همین دلیل گوگل اکنون روی دستگاه جدیدی با سیستم عامل اندروید کار می کند. احتمالا از این نرم افزار کروم کست با گوگل تی وی بهره مند خواهد بود.

با توجه به اینکه مشخصات دقیق از دستگاه استریم جدید گوگل منتشر شده نمی‌توان مشخصات فنی و سخت افزاری آن را دقیق دانست. اما احتمالاً این دستگاه از فرمت AV1پشتیبانی خواهد کرد که در حال حاضر در دستگاه های کنونی وجود ندارد. طبق گزارش 9to5Google گوگل در ۲02۲ این دستگاه را عرضه خواهد کرد. با توجه به زمان کوتاه بین عرضه کروم کست با گوگل تی وی فعلی با دستگاه جدید ممکن است تنها نسخه به روز رسانی دستگاه قبلی عرضه شود. اما با توجه به اسم رمز جدید احتمالاً این شرکت یک جایگزین رسمی برای دستگاه قبلی در نظر گرفته است. با توجه به عملکرد دستگاه رقیب با نام انویدیا شیلد احتمالاً گوگل نیز یک دستگاه با مشخصات رده بالا خواهد ساخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال