آپدیت جدید Google Map به کمک نابینایان آمد

گوگل در آپدیت جدید گوگل مپ به افراد نابینا در پیدا کردن مقصد کمک میکند. در این آپدیت راهنمایی های صوتی توسعه داده شده و بدین ترتیب راهنمایی صوتی با جزئیات بییشتری ارئه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و طبق اعلام گوگل ، این قابلیت میتواند برای افراد بینا که میخواهند […]

گوگل در آپدیت جدید گوگل مپ به افراد نابینا در پیدا کردن مقصد کمک میکند. در این آپدیت راهنمایی های صوتی توسعه داده شده و بدین ترتیب راهنمایی صوتی با جزئیات بییشتری ارئه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و طبق اعلام گوگل ، این قابلیت میتواند برای افراد بینا که میخواهند برای اولین بار به جایی سفر کنند نیز مفید است. Wakana Sugiyama یکی از تحلیلگران گوگل که خود نابیناست در مورد مزایای این راهنمایی صوتی میگوید: این راهنمایی های صوتی درست مشابه آن چیزی است که مسافران در ایستگاههای متر و و قطار میشنوند. البته در نسخه جدید جزئیات بیشتری به آن اضافه شده است. به عنوان مثال اطلاعات قبل از رسیدن به خیابان ها و چهارراهها در اختیار کاربر قرار میگیرد. همچنین میزان شلوغی مکان را نیز به او اطلاع میدهد. این اطلاعات به صورت پشت سر هم برای کاربر ارسال میشود تا بتواند به خوبی و در مسیر درست حرکت کند.

این قابلیت را می توان با رفتن به بخش Walking Options و گزینه Detailed Voice Guidance در قسمت Navigation گوگل مپس فعال کرد. اکنون این قابلیت تنها برای کاربران ژاپنی و ایالات متحده فعال است. و در آپدیت جدید برای کلیه زبان ها نیز فعال خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال