گوشی هوشمند جدید هایسنس با نمایشگر منحصربه‌فرد E-ink عرضه خواهد شد

هایسنس که از مدتها پیش خود را برای عرضه گوشی هوشمند مبتنی بر مطالعه خود یا همان مدل A9 آماده کرده بود آن را به زودی رونمایی خواهد کرد. ویژگی اصلی این گوشی کنار گذاشتن پنل ال سی دی و استفاده از نمایشگر E-ink است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هایسنس در […]

هایسنس که از مدتها پیش خود را برای عرضه گوشی هوشمند مبتنی بر مطالعه خود یا همان مدل A9 آماده کرده بود آن را به زودی رونمایی خواهد کرد. ویژگی اصلی این گوشی کنار گذاشتن پنل ال سی دی و استفاده از نمایشگر E-ink است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هایسنس در پوستر تبلیغاتی خود ویژگی های کلیدی نمایشگر را منتشر کرده است. در تازه ترین پوستر مربوط به عرضه گوشی A9 ویژگی جدیدی به نام تنظیم روشنایی هوشمند معرفی شده است که وظیفه آن محافظت از چشم به صورت شبانه و روزانه خواهد بود. همچنین در این پوستر به فناوری نمایشگر E-ink نیز اشاره شده است. شعار هایسنس در این پوستر ها عبارت نگاهت را تازه کن است که به فناوری استفاده شده در نمایشگر E-ink و بهبود نرخ رفرش اشاره دارد.

 گوشی جدید هایسنس مجهز به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع E-ink خواهد بود. طراحی نمایشگر طوری انجام گرفته که در نور کم نیز می تواند برای مطالعه محتوا مناسب باشد. به گفته هایسنس این نمایشگر بدون تابش بوده و روشنایی آن نیز توسط نور محیط تنظیم خواهد شد. پردازنده این گوشی تراشه 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی Zhanrui T610 است که به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. همچنین هایسنس A9 با سیستم عامل TOUCH OS1 بر مبنای اندروید ۱۰ و رابط کاربری مختص این شرکت عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال