گوشی جدید آنر Magic 5 Ultimate با بدنه ای جنس چرم گیاهی رونمایی شد

آنر از جدیدترین گوشی خود به نام Magic 5 Ultimate رونمایی کرد. در این گوشی بدنه پشتی از چرم گیاهی ساخته شده است. مشخصات فنی مدل Ultimate شبیه به مدل پرو از این خانواده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی Magic 5 Ultimate طی مراسمی در چین توسط آنر رونمایی شد. […]

آنر از جدیدترین گوشی خود به نام Magic 5 Ultimate رونمایی کرد. در این گوشی بدنه پشتی از چرم گیاهی ساخته شده است. مشخصات فنی مدل Ultimate شبیه به مدل پرو از این خانواده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی Magic 5 Ultimate طی مراسمی در چین توسط آنر رونمایی شد. این گوشی عضو ویژه خانواده Magic 5 محسوب میشود که قرار است در بازار داخلی چین به فروش برسد.

گوشی Magic 5 Ultimate دارای بدنه ای از جنس چرم است و مشخصات فنی آن نیز شامل حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت و رم ۲۶ گیگابایتی است. چرم گیاهی در بدنه پشتی آن استفاده شده است. در جعبه این گوشی یک قاب محافظ سفارشی و هدفون USB C نیز قرار دارد.

گزارش جی اس ام آرنا نشان می دهد مدل Ultimate نیز مشخصاتی شبیه به مدل پرو دارد. نمایشگر این دستگاه ۶.۸۱ اینچ از نوع LTPO OLED است و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ساخته شده است. دیگر مشخصات این گوشی شامل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهمراه یک باتری ۵۴۵۰ آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۰ واتی پشتیبانی می کند.

در این گوشی دوربین سلفی دوگانه بکار رفته است. دوربین اصلی سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و در کنار آن یک دوربین تشخیص عمق نیز قرار دارد. دوربین های پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی است. یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با امکان پشتیبانی از فوکوس خودکار نیز در کنار آنها قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال