گوشی تاشو جدید هواوی Mate XS 2 در تاریخ 28 آوریل به طور رسمی معرفی می شود

گوشی تاشو هواوی Mate XS 2 با نمایشگر تاشو به سمت بیرون به طور رسمی هشتم اردیبهشت ماه امسال معرفی می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلامیه هواوی در ویبو این شرکت طی رویدادی در ۸ اردیبهشت از گوشی تاشو جدید خود به نام Mate XS 2 رونمایی خواهد کرد. […]

گوشی تاشو هواوی Mate XS 2 با نمایشگر تاشو به سمت بیرون به طور رسمی هشتم اردیبهشت ماه امسال معرفی می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلامیه هواوی در ویبو این شرکت طی رویدادی در ۸ اردیبهشت از گوشی تاشو جدید خود به نام Mate XS 2 رونمایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست طراحی این گوشی شبیه به هواوی Mate X و یا Mate X2 با نمایشگر تاشو داخلی خواهد بود یا خیر. اما طبق تصاویر تیزر منتشر شده احتمالاً این گوشی به نمایشگر تاشو بیرونی مجهز است.

کلیه گوشی های تاشو شرکت هایی مانند سامسونگ، آنر، اوپو و ویوو که به بازار عرضه شده اند به طراحی نمایشگر تاشو رو به داخل مجهز بودند. در صورتی که گوشی جدید هواوی همانند Mate X طراحی شده باشد پس از ۲ سال شاهد محصولی دیگر با نمایشگر تاشو رو به بیرون خواهیم بود. البته گوشی های دارای طراحی تاشو رو به داخل دارای ایمنی بیشتر برای نمایشگرهای منعطف هستند و به همین دلیل شرکت ها این نوع طراحی را مد نظر قرار داده اند. اما پیشرفت های ایجاد شده در تولید محافظ شیشه‌ای بسیار نازک (UTG) و نمایشگرهای بادوام تر نیز می‌تواند به نوآوری های شرکت هایی مانند هواوی در تولید نسل بعدی گوشی های تاشو کمک کند. با توجه به روند فروش گوشی های تاشو چینی تنها در داخل این کشور هواوی Mate XS 2 نیز احتمالا تنها در بازارهای این کشور در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال