ویژگی جدید iCloud در iOS 16 اشتراک گذاری آسان عکس های خانوادگی را امکان پذیر می کند

اپل نسخه بهبود یافته iCloud Shared Photo را به iOS 16 اضافه کرده است که از طریق آن اعضای نزدیک خانواده می توانند به راحتی اشتراک گذاری عکس ها را انجام دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی کتابخانه عکس iCloud Shared Photo Library سیستم عامل iOS 16 تنها از 5 نفر […]

اپل نسخه بهبود یافته iCloud Shared Photo را به iOS 16 اضافه کرده است که از طریق آن اعضای نزدیک خانواده می توانند به راحتی اشتراک گذاری عکس ها را انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی کتابخانه عکس iCloud Shared Photo Library سیستم عامل iOS 16 تنها از 5 نفر تشکیل خواهد شد و می تواند به آسانی اشتراک گذاری عکس های خانوادگی را برعهده بگیرد. ن ویژگی در iOS 16 در آیفون و دیگر دستگاه‌های اپل مورد استفاده خواهد بود.

 با کمک این ویژگی کلیه اعضای کتابخانه امکان به اشتراک گذاری عکس ها هنگام عکس برداری در آیکلود را خواهند داشت. همچنین در صورت جابجایی در برنامه دوربین این ویژگی به راحتی روشن یا خاموش میشود. همچنین کاربران می‌توانند این اشتراک گذاری را در هر زمانی به صورت خودکار خاموش کنند و یا در زمان اشتراک گذاری در نزدیکی یکی دیگر از اعضای خانواده آن را روشن کنند.

 همچنین در زمان اشتراک گذاری نیز امکان به اشتراک گذاشتن کل کتابخانه عکس یا از طریق تاریخ خاص وجود دارد. اپل با قابلیت iCloud Shared Photo Library قصد دارد تا به خانواده ها در اشتراک گذاری عکس ها در یک فضا کمک کنند. همه اعضا نیز می توانند عکس هایی را به کتابخانه اضافه کرده ویرایش و یا حذف کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال