مدل جدید iMac مجهز به پردازنده اینتل در هفته جاری معرفی می شود

شایعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که سری جدید iMac با پردازنده های اینتل و با همان ظاهر قبلی در همین هفته معرفی می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در حال حاضر شایعات زیادی در مورد برنامه های اپل برای رونمایی محصولات جدیدش در فضای اینترنت منتشر شده است. یکی از این […]

شایعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که سری جدید iMac با پردازنده های اینتل و با همان ظاهر قبلی در همین هفته معرفی می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، در حال حاضر شایعات زیادی در مورد برنامه های اپل برای رونمایی محصولات جدیدش در فضای اینترنت منتشر شده است. یکی از این شایعات در مورد مدل جدید iMac اپل است. این شایعه می گوید اپل در هفته جاری مدل جدیدی از iMac  را معرفی خواهد کرد که از پردازنده اینتل پشتیبانی می کند.

پیش از این شایعه شده بود که اپل از رایانه iMac در مراسم WWDC رونمایی خواهد کرد. اما این مراسم بدون معرفی این دستگاه برگزار شد و هیچگونه اشاره ای نیز به آی مک های موردنظر نشد. همچنین اپل در این مراسم هیچ محصول سخت‌افزاری جدیدی را نیز معرفی نکرد. از طرفی کمبود موجودی iMac در فروشگاه های اپل نشان می دهد احتمال معرفی این دستگاه ها در آینده نزدیک وجود داشته باشد.

یکی از افشاگران توییتری محصولات جدیدی از اپل را به ‌عنوان محصولات آماده عرضه نام برده است. این افشاگر پیش از این نیز اطلاعات درستی در مورد عرضه محصولات اپل داده بود. به عنوان مثال افشای اطلاعات مربوط به نسل جدید آیفون SE و آیپد پرو های جدید و  همچنین افشاگری های دیگر این فرد به طور دقیق و درست از آب درآمد. البته تا حدودی نیز امکان معرفی آی مک در هفته جاری وجود دارد. زیرا پیش از این نیز در سال‌های گذشته iMac  های جدید در ماه ژوییه معرفی شده بودند و اکنون نیز در ماه ژوییه قرار داریم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال