قابلیت جدید اینستاگرام امکان اضافه کردن پروفایل به وب سایت را فراهم می کند

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Profile Embed به کاربران اجازه می‌دهد تا به وبسایت خود اطلاعاتی نظیر پروفایل کاربری را اضافه کنند. هم اکنون تنها کاربران آمریکایی امکان استفاده از این ویژگی را دارند و قرار است این پلتفرم به زودی ویژگی مذکور را در اختیار دیگر کاربران نیز قرار دهد. به گزارش سرویس اخبار […]

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Profile Embed به کاربران اجازه می‌دهد تا به وبسایت خود اطلاعاتی نظیر پروفایل کاربری را اضافه کنند. هم اکنون تنها کاربران آمریکایی امکان استفاده از این ویژگی را دارند و قرار است این پلتفرم به زودی ویژگی مذکور را در اختیار دیگر کاربران نیز قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدام موسری مدیر اینستاگرام در توییت اخیر خود ویدیویی را از ویژگی جدید اینستاگرام منتشر کرده است و در آن این قابلیت را معرفی می کند. اولین ویژگی جدید اینستاگرام مربوط به همان اضافه کردن پروفایل است که کاربران را قادر می‌کند تا پروفایل خود را به وبسایت ها اضافه کنند.

در توضیح موسری در ارتباط با این قابلیت در ویدیو مذکور آمده است که کاربران می توانند عکس و ویدیو اینستاگرام را برای چندین سال در یک وبسایت لینک سازی کنند. بدین ترتیب امکان ثبت یک نسخه مینیاتوری از پروفایل خود را در وب سایت خواهید داشت. همچنین می توانید محتوای اینستاگرام خود را در یک وب سایت به نمایش گذاشته یا به پروفایل شخص دیگری پیوند دهید.

مسری علاوه بر قابلیت مذکور دو ویژگی دیگر را نیز معرفی می کند. ویژگی اول به نام Reels Visual Replies که به کاربران اجازه می‌دهد تا به کامنتها در قالب ریلز پاسخ دهند. بدین ترتیب کاربران اینستاگرام از طریق یک ویدیو کوتاه یا ریلز می توانند به کامنتهای خود پاسخ دهند. قابلیت دیگر به نام Pinterest است که از طریق آن امکان پاسخ به نظرات ازطریق ویدیو های کوتاه نیز فراهم می‌شود. آخرین ویژگی به نام Playback خواهد بود که در آن کاربران با انتخاب ده استوری برتر از بین استوری های محبوب در طول یکسال بار دیگر می‌توانند آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال