قابلیت جدید اینستاگرام از کاربران میخواهد تا کمی استراحت کنند

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Take a Break به طور آزمایشی در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، به زودی اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نام Take a Break روی این شبکه اجتماعی آزمایش می کند. هدف از ایجاد این قابلیت ترغیب کاربران به حضور کمتر در […]

قابلیت جدید اینستاگرام به نام Take a Break به طور آزمایشی در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، به زودی اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نام Take a Break روی این شبکه اجتماعی آزمایش می کند. هدف از ایجاد این قابلیت ترغیب کاربران به حضور کمتر در این شبکه اجتماعی است. با این قابلیت کاربران بین استفاده های خود کمی وقفه ایجاد می کنند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام از مرحله آزمایشی این قابلیت خبر داد و گفت: احتمالاً این قابلیت از ماه دسامبر برای کلیه کاربران فعال می شود. پیش از این نیز خبر راه اندازی این قابلیت طی یک ویدئو در اینستاگرام و توییتر منتشر شد. با توجه به اینکه پیش از این تمامی تلاش این شبکه اجتماعی برای چرخه بی پایان و اجتناب ناپذیر محتوای منتشر شده بوده است، این قابلیت دقیقاً برعکس سیاست‌های این پلتفرم محسوب می شود.

پیش از این اینستاگرام تیم توسعه دهنده ای را برای ایجاد یک شبکه اجتماعی برای کودکان در نظر گرفته بود که واکنش های انتقادی فراوانی را به دنبال داشته است. زیرا هدف از ایجاد این شبکه اجتماعی درگیری کودکان از سنین پایین با این پلتفرم بوده است.

 قابلیت Take a Break هنگام استفاده کاربر از اینستاگرام به طور منظم اعلام هایی را به وی ارسال می کند تا کمی از این برنامه فاصله بگیرد. البته این اعلان ها به صورت تحمیلی نخواهد بود و احتمالاً این گزینه به بخش تنظیمات نسخه جدید نیز اضافه میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال