پتنت جدید اینستاگرام از افزودن لینک به کپشن پست ها حکایت دارد

طبق یک پتنت جدید، کاربران اینستاگرام امیدوارند تا ویژگی افزودن لینک به کپشن پست ها نیز به اینستاگرام افزوده شود. احتمالاً چنین قابلیتی کارایی این شبکه اجتماعی را بیشتر خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت اولیه این ویژگی اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ توسط فیسبوک به ثبت رسیده بود. در این […]

طبق یک پتنت جدید، کاربران اینستاگرام امیدوارند تا ویژگی افزودن لینک به کپشن پست ها نیز به اینستاگرام افزوده شود. احتمالاً چنین قابلیتی کارایی این شبکه اجتماعی را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پتنت اولیه این ویژگی اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ توسط فیسبوک به ثبت رسیده بود. در این پتنت یک پنجره پاپ آپ قرار دارد که کاربر با قرار دادن  URLدر کپشن خود این پنجره ظاهر شده و از کاربر 2دلار برای فعال‌سازی لینک دریافت خواهد کرد. در توضیحات این پتنت آمده است که لینک های پولی به کپشن های مدیا در سیستم شبکه اجتماعی اضافه خواهد شد. در این سیستم پس از شناسایی متن موجود به عنوان یک آدرس اینترنتی از کاربر هزینه دریافت خواهد شد.

پیش از این بسیاری از کاربران اینستاگرام را به دلیل اضافه نکردن لینک به کپشن مورد انتقادهای فراوانی قرار داده بودند. کاربران در این شبکه اجتماعی تنها می توانند لینک مورد نظر را درون بیوگرافی پروفایل خود قرار دهند.

اگرچه دریافت پول توسط این شبکه اجتماعی قابلیت جدیدی درون اینستاگرام محسوب خواهد شد اما مشخص نیست تا چه اندازه اینفلوئنسر ها و برندها حاضرند برای این ویژگی پول بپردازند. البته ثبت یک پتنت ممکن است به مرحله اجرا نرسد. به عنوان مثال بسیاری از کمپانی ها سالانه چندین پتنت ثبت می‌کنند بدون اینکه آنها را به مرحله تولید برسانند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال