استیکر جدید اینستاگرام امکان ایجاد رشته ای از استوری ها را فراهم می کند

به گفته اینستاگرام استیکر جدیدی در بخش استوری اضافه شده است که به کاربران دیگر اجازه می‌دهد تا محتواهای عمومی را وارد کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا استوری ها را به طرز متفاوتی پاسخ دهند. این قابلیت به نام استیکر Add Yours […]

به گفته اینستاگرام استیکر جدیدی در بخش استوری اضافه شده است که به کاربران دیگر اجازه می‌دهد تا محتواهای عمومی را وارد کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا استوری ها را به طرز متفاوتی پاسخ دهند. این قابلیت به نام استیکر Add Yours نام دارد که پیش از این در حالت آزمایشی در دو کشور اندونزی و ژاپن در اختیار کاربران قرار داشت. اما اکنون این قابلیت به صورت عمومی و در اختیار دیگر کاربران نیز قرار گرفته است.

قابلیت استیکر Add Yours بدین صورت است که با استفاده از آن در استوری های خود امکان پاسخ دادن در آن توسط مخاطبان وجود دارد و به این ترتیب با ایجاد زنجیری از محتواها تعاملی بین کاربر و بینندگان استوری به وجود می‌آید و کاربران می توانند استوری خود را نیز به آن اضافه کنند.

این قابلیت بدین گونه کار می کند که فرد یک استوری در مورد موضوع خاص مثلاً درباره لباسی که پوشیده است منتشر می کند. مخاطبان وی نیز می توانند با استفاده از استوری های خود که در آن لباس خود را نشان داده اند به استوری آن فرد پاسخ دهند. بدین ترتیب رشته ای از استوری ها به وجود خواهد آمد که همه شرکت کنندگان در این موضوع را نشان خواهد داد.

برای اضافه کردن استیکر نیز می توان از ابزار استیکر در بالای نوار مسیریابی استفاده کرد. سپس با Add Yoursمی توان این گفتگوی عمومی را آغاز کرد. احتمال اضافه شدن افراد جدید برای دنبال کردن از طریق قابلیت نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال