آیفون SE جدید با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته در راه است

بر اساس گزارش مارک گرمن از بلومبرگ، شرکت اپل در اوایل سال آینده قصد دارد نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند اقتصادی خود، آیفون SE، را با طراحی و مشخصات فنی ارتقا یافته روانه بازار کند. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، گرمن در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که آیفون […]

بر اساس گزارش مارک گرمن از بلومبرگ، شرکت اپل در اوایل سال آینده قصد دارد نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند اقتصادی خود، آیفون SE، را با طراحی و مشخصات فنی ارتقا یافته روانه بازار کند.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه تکنولوژی تکنا، گرمن در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که آیفون SE جدید، برخلاف نسل‌های پیشین، از قابلیت تشخیص چهره (Face ID) پشتیبانی خواهد کرد و قادر به اجرای ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی خواهد بود. این بدان معناست که آیفون SE جدید از نظر عملکرد، بسیار به مدل‌های حرفه‌ای و پرچمدار اپل نزدیک خواهد شد.

 انتظار می‌رود آیفون SE جدید از طراحی مشابه آیفون 14 بهره‌مند شود که شامل حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر و حذف دکمه هوم است.  این مدل به جای صفحه نمایش LCD، از فناوری OLED استفاده خواهد کرد که کیفیت تصویر را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد. پشتیبانی از ویژگی‌های هوش مصنوعی به سخت‌افزار قدرتمندتری نیاز دارد. بنابراین، انتظار می‌رود آیفون SE جدید به تراشه‌ای مجهز شود که عملکرد آن قابل مقایسه با مدل‌های گران‌قیمت‌تر باشد.

علاوه بر آیفون SE جدید، اپل در نظر دارد تا محصولات دیگری را نیز در آینده نزدیک معرفی کند. تبلت‌های آیپد ایر در دو اندازه ۱۱ و ۱۳ اینچ با بهبودهای داخلی به روزرسانی خواهند شد. همچنین نسل جدید کیبوردهای Magic Keyboard برای آیپد ایرهای جدید با ویژگی‌های پیشرفته‌تر عرضه خواهد شد. علاوه بر آن اپل قصد دارد نسل جدیدی از کامپیوترهای خود را با تراشه M4 معرفی کند که شامل مک مینی کوچکتر، مک‌بوک پرو و آی‌مک می‌شود.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، اپل در سال آینده شاهد معرفی محصولات جدید و جذابی خواهد بود. آیفون SE جدید با طراحی مدرن و قابلیت‌های پیشرفته، می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همچنین، به‌روزرسانی سایر محصولات اپل نشان از تعهد این شرکت به ارائه محصولات با کیفیت و نوآورانه دارد.