معرفی اسپیکرهای هوشمند شرکت JBL [نمایشگاه CES 2022]

شرکت جی بی ال به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل محصول جدید خود را در نمایشگاه CES 2022 به عنوان اسپیکر های قابل حمل رونمایی کرد. این محصول با نام JBL Boombox 3 شامل یک سیستم اسپیکر سه طرفه جدید است. همچنین دو درایور میدرنج، ۲ تیوتر […]

شرکت جی بی ال به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل محصول جدید خود را در نمایشگاه CES 2022 به عنوان اسپیکر های قابل حمل رونمایی کرد. این محصول با نام JBL Boombox 3 شامل یک سیستم اسپیکر سه طرفه جدید است. همچنین دو درایور میدرنج، ۲ تیوتر و یک ساب ووفر را شامل می‌شود. به گفته جی بی ال بروزرسانی اسپیکر قابل حمل این شرکت شامل بیس عمیق تر و صدای شفاف تر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسپیکر  جدید می‌تواند در هر بار شارژ تا ۲۴ ساعت کارکرد داشته باشد. برای این اسپیکر استاندارد IP67 تعریف شده که می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد. علاوه بر آن قابلیت استفاده از این اسپیکر به عنوان یک باتری قابل حمل در دستگاه دیگر نیز وجود دارد. قیمت این دستگاه ۵۰۰ دلار تعیین کرده است.

محصول جدید دیگر این کمپانی برای سال میلادی جدید به نام JBL Pulse 5 است که نسبت به نسخه قبلی باز طراحی شده و همچنین به دلیل استفاده از رادیاتور پسیو بزرگتر می تواند بیس عمیق تر و صدای بهتری را ارائه کند. دوام شارژ این دستگاه ۱۲ ساعت است و همچنین در آن از استاندارد IP67 استفاده شده است. این اسپیکر مجهز به سیستم روشنایی ال ای دی بوده و می تواند با کمک JBL PartyBoost به دیگر دستگاه ها متصل شده و حتی به عنوان رقص نور نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول جدید که تابستان سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه می شود ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت.

محصول دیگر خانواده جی بی ال به نام JBL PartyBox در دو نسخه PartyBox Encore و PartyBox Encore Essential  عرضه می شود. نسخه اول همراه با دو میکروفون وایرلس خواهد بود. مدل دیگر یک اسپیکر ۱۰۰ واتی است که اندازه کوچکتر دارد و باتری آن می‌تواند با یک بار شارژ تا ۶ ساعت کار کند. پورت های این اسپیکر بلوتوث، یو اس بی و USB خواهد بود. زمان عرضه آن برای ماه مارس ۲02۲ و قیمت آن ۳۰۰ دلار تعیین شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال