روش جدید شرکت دانش بنیان ایرانی برای ترغیب مشتریان به خرید

یک شرکت دانش بنیان ایرانی با هدف توسعه کسب و کار و ترغیب مشتریان به خرید روش جدیدی را عرضه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل شرکت دانش بنیان در رابطه با تلاش صاحبان کسب و کار برای افزایش مشتریان در بازار رقابتی گفته است باشگاه مشتریان می تواند به […]

یک شرکت دانش بنیان ایرانی با هدف توسعه کسب و کار و ترغیب مشتریان به خرید روش جدیدی را عرضه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل شرکت دانش بنیان در رابطه با تلاش صاحبان کسب و کار برای افزایش مشتریان در بازار رقابتی گفته است باشگاه مشتریان می تواند به عنوان ابزاری توانمند کسب و کاری به افزایش مشتریان کمک کند. از طرفی افزایش مشتری نیز به افزایش درآمد و رونق آن کسب و کار منجر خواهد شد.

 این باشگاه با هدف وفادار سازی و مدیریت فرآیندهای داخلی در یک کسب و کار احداث می شود. مزایای متعدد آن نیز یکی دیگر از اهداف حفظ مشتری فعلی و همچنین ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی از مشتریان خواهد بود. در این سیستم کلیه اطلاعات مشتریان جمع‌آوری و گروه بندی شده و طبق خرید امتیاز هایی دریافت خواهند کرد.

 همچنین با کمک روشهای متفاوت عرضه و به صورت اتوماتیک بعد از خرید فرم نظرسنجی از مشتری پرشده و مدیر کسب و کار با گزارش گیری از این داده ها از این اطلاعات مطلع می شود. مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مقدار تخفیف هر خرید را برای مشتری در نظر گرفته که به صورت شارژ کیف پول یا واریز وجه هدیه به مشتری بعد از خرید انجام می گیرد. همچنین در این سامانه امکان اتصال کیف پول مشتری به سامانه های آنلاین و همچنین کیف پول مشتری و یا اعطای کد اختصاصی به کسب و کارها نیز وجود دارد. علاوه بر آن مدیر کسب و کار میتواند گزارش گیری لحظه ای داشته باشد. کلیه کسب و کارهای خود و یا دفاتر می توانند از این محصول استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال