مشخصات فنی کارت گرافیک جدید TITAN-X انویدیا اعلام شد

پیشتر مهندس ارشد بخش سخت‌افزار شرکت انویدیا به مدیر ارشد اجرایی این شرکت، آقای Jen-Hsun Huang اعلام کرده بود که کارت گرافیک جدید این شرکت می‌تواند قدرتی بیشتر از 10 ترافلاپ داشته باشد. حالا این اتفاق افتاده و کارت گرافیک جدید TITAN-X انویدیا بر پایه معماری پاسکال با قدرت 11 ترافلاپی، پیش روی کاربران قرار گرفته است. […]

پیشتر مهندس ارشد بخش سخت‌افزار شرکت انویدیا به مدیر ارشد اجرایی این شرکت، آقای Jen-Hsun Huang اعلام کرده بود که کارت گرافیک جدید این شرکت می‌تواند قدرتی بیشتر از 10 ترافلاپ داشته باشد. حالا این اتفاق افتاده و کارت گرافیک جدید TITAN-X انویدیا بر پایه معماری پاسکال با قدرت 11 ترافلاپی، پیش روی کاربران قرار گرفته است.

انویدیا با انتشار مشخصات فنی این کارت به صورت رسمی، به تن دیگر رقبای خود لرزه انداخته و تلاش داشته تا محصولی با قدرت بسیار بالا را معرفی کند. اینطور که اعلام شده، این کارت جدید به 3584 واحد پردازشگر CUDA با فرکانس 1.53 گیگاهرتز و 12 میلیارد ترانزیستور مجهز بوده و نسبت به نسل قبلی از این کارت گرافیک، تا 60 درصد قدرتمندتر می‌باشد. همچنین حافظه‌ی 12 گیگابایتی و GDDR5X با پهنای باند 480 مگابایت بر ثانیه‌ای این کارت، امکان اورکلاک شدن تا مقادیر بسیار بالایی را دارد.

کارت گرافیک جدید TITAN-X قرار است از تاریخ 2 آگوست و با قیمت 1200 دلار، مستقیما از طریق فروشگاه انویدیا در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. همچنین این کارت به زودی وارد بازار کشورهای آسیایی نیز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال