گوشی جدید وان پلاس نورد 2T با تراشه قدرتمند مدیاتک معرفی شد

گوشی جدید وان پلاس بی سر و صدا وارد بازار شد و وب سایت Ali Express این گوشی را با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه کرده است. در این گوشی از تراشه قدرتمند مدیاتک و شارژر ۸۰ واتی استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشات قبلی مربوط به گوشی OnePlus Nord […]

گوشی جدید وان پلاس بی سر و صدا وارد بازار شد و وب سایت Ali Express این گوشی را با قیمت ۳۹۹ یورو عرضه کرده است. در این گوشی از تراشه قدرتمند مدیاتک و شارژر ۸۰ واتی استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارشات قبلی مربوط به گوشی OnePlus Nord 2T مشخص می کرد این گوشی احتمالاً به زودی معرفی خواهد شد. حالا وان پلاس این گوشی را از طریق سایت Ali Express عرضه کرده و معرفی آن چندان سر و صدایی نداشته است. بنظر می رسد عرضه این گوشی برای وان پلاس اهمیت خبری نداشته و تاریخ رونمایی آن نیز اعلام نشده بود. همچنین معرفی آن نیز از طریق یک عرضه کننده خارجی انجام شده است.

گوشی OnePlus Nord 2T به نمایشگر 6.43 اینچی از نوع فول اچ دی پلاس مجهز است و تراشه دایمنسیتی ۱۳۰۰ مدیاتک به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز به آن اضافه شده است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گوشی جدید وان پلاس نیز برای شارژ کردن از شارژر ۸۰ واتی آن بهره می برد. رابط کاربری این گوشی OxygenOS 12.1 است که بر پایه اندروید ۱۲ عرضه شده است.

 در پنل پشتی دوربین های سه گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی قرار دارد. در حفره نمایشگر در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی در سایت فروشنده ۳۹۹ یورو به فروش میرسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال