ماژول لنز زوم جدید اوپو به همراه یک لرزشگیر پنج محوره معرفی شد

اوپو در مراسمی که با عنوان آینده فناوری تصویربرداری برگزار کرده بود از یک فناوری جدید خود در زمینه دوربین موبایل به نام لرزشگیر ۵ محوره و همچنین ماژول لنز زوم اپتیکال رو نمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اوپو در بازار گوشی‌های موبایل به معرفی فناوری های خود پیش از […]

اوپو در مراسمی که با عنوان آینده فناوری تصویربرداری برگزار کرده بود از یک فناوری جدید خود در زمینه دوربین موبایل به نام لرزشگیر ۵ محوره و همچنین ماژول لنز زوم اپتیکال رو نمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اوپو در بازار گوشی‌های موبایل به معرفی فناوری های خود پیش از رونمایی معروف است. این شرکت پیش از این محصولاتی مانند لنز پریسکوپی و یا لنز های زیر صفحه نمایش را معرفی کرده بود. لنز تله فوتو جدید به همراه زوم اپتیکال قابل استفاده در موبایل فناوری جدیدی از شرکت اوپو است که می تواند با فاصله کانونی ۸۵ تا ۲۰۰ میلیمتر زوم متناسبی را ارائه کند. بدین ترتیب با رعایت فاصله کانونی مناسب و کیفیت بالای سوژه ها بدون نیاز به زوم دیجیتال و یا حتی دستکاری های نرم افزاری، تصاویری با کیفیت بالا ثبت شود.

به نظر می‌رسد اوپو چنین فناوری را در محصول مفهومی Apex 2020 معرفی کرده بود. ماژول جدید اوپو دارای یک استاندارد با فاصله کانونی پایه ۸۵ میلیمتری است که می‌توان از آن برای ثبت تصاویر پرتره استفاده کرد. هنوز مشخص نیست که اوپو از این فناوری در کدام محصول خود استفاده خواهد کرد.

فناوری دیگر لرزشگیر ۵ محوره اپتیکال است که اوپو آن را معرفی کرده است. در این فناوری داده های ناشی از حرکت لنز حسگر و ژیروسکوپ موبایل به صورت همزمان دریافت شده و لرزش آنها کاهش خواهد یافت. این حسگر می‌تواند حتی لرزش های شدیدتر را نیز تشخیص دهد. به گفته اوپو عملکرد لرزشگیر ۵ محوره سه برابر بهتر از عملکرد لرزشگیر های ماژول های کنونی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال