سرویس جدید Pay Later پرداخت مالی اعتباری به مشتریان اپل را انجام میدهد

سرویس بخش مالی جدید اپل به نام Pay Later در مراسم WWDC 2022 برای اولین بار رونمایی شده بود. اپل قصد دارد مدیریت آن را خود بر عهده بگیرد. این سرویس خدمات پرداخت مالی اعتباری به مشتریان را انجام خواهد داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده توسط بلومبرگ […]

سرویس بخش مالی جدید اپل به نام Pay Later در مراسم WWDC 2022 برای اولین بار رونمایی شده بود. اپل قصد دارد مدیریت آن را خود بر عهده بگیرد. این سرویس خدمات پرداخت مالی اعتباری به مشتریان را انجام خواهد داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش‌های منتشر شده توسط بلومبرگ اپل قصد دارد مدیریت وام دهی را برای سرویس خرید اعتباری BNPL خود برعهده بگیرد. به طوری که هیچ خدمات دهنده مالی دیگری مسئول انجام آن نخواهد بود. شرکت تابع این برند با نام Apple Fiinancing LLC دریافت مجوز برای ادامه ارائه خدمات وام دهی به عنوان یک کسب و کار مجزا نسبت به اپل این کار را انجام خواهد داد.

سرویس BNPL اپل امسال با نام Pay Later معرفی شد که به کاربران اجازه می دهد پس از خرید از طریق Apple Card آن را در چهار قسط و بدون بهره در طول شش هفته پرداخت کند. پیش از این نیز اپل تلاش هایی برای امور مالی انجام داده بود اما اولین بار است مدیریت مالی و مسئولیت های آن مانند بررسی اعتبار و وام توسط خود اپل اداره می شود. در حال حاضر کارت های اعتباری Apple Card طی همکاری اپل با گلدمن ساکس انجام میشود. اما در سرویس جدید Pay Later این همکاری کمتر شده است. زیرا افراد در این سرویس از کارت اعتباری مستر کارت اپل استفاده خواهند کرد که توسط گلدمن ساکس ارائه می شود.

ارائه خدماتی مانند BNPL توسط اپل به دلیل ایجاد خطر برای مصرف کنندگان با انتقاد همراه بوده است. زیرا ممکن است برخی مشتریان در این خدمات برداشت اضافه انجام دهند یا بازپرداخت وام توسط آنها به درستی انجام نگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال