گوشی جدید پیکسل 6a گوگل با تراشه تنسور و قیمتی رقابتی معرفی شد

گوگل در رویداد اخیر خود از گوشی پیکسل 6a رونمایی کرد. این اولین گوشی از خانواده پیکسل 6a محسوب می‌شود که در آن از چیپ گوگل تنسور استفاده شده است. علاوه بر آن پیکسل 6a به عنوان گوشی پرچمدار اقتصادی گوگل با قیمت ۴۵۰ دلار محسوب می شود که در این بازه قیمتی می توان […]

گوگل در رویداد اخیر خود از گوشی پیکسل 6a رونمایی کرد. این اولین گوشی از خانواده پیکسل 6a محسوب می‌شود که در آن از چیپ گوگل تنسور استفاده شده است. علاوه بر آن پیکسل 6a به عنوان گوشی پرچمدار اقتصادی گوگل با قیمت ۴۵۰ دلار محسوب می شود که در این بازه قیمتی می توان از آن به عنوان ارزشمندترین محصول نام برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، معرفی گوشی پیکسل 6a در رویداد گوگل I/O 2022 قابل پیش بینی بود. انتظار می رفت گوگل این گوشی را همانند مدل سال گذشته و با همان سخت افزار اما با قیمت رقابتی تر به بازار عرضه کند. اما به نظر می رسد این گوشی پیکسل جدید با کمک چیپ قدرتمند گوگل تنسور همانند پرچمداران این شرکت عرضه می شود. به طوری که می‌توان از آن به عنوان پرچمدار اقتصادی گوگل نام برد.

گوشی گوگل پیکسل 6a به نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع اولد با نرخ رفرش ۹۰ هرتز مجهز است. تراشه آن چیپ گوگل تنسور GS101 خواهد بود و احتمالاً با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. در این گوشی یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز استفاده شده است.

در پنل پشتی این گوشی نیز دوربین های دوگانه قرار دارند که همانند نسل قبل یک دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی لرزشگیر اپتیکال از نوع واید و همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید را شامل می شود. دوربین سلفی نیز تغییری نداشته و همان ۸ مگاپیکسل است. از دیگر قابلیت های پیکسل 6a می توان به بهبود ابزار ویرایش عکس Magic Eraser برای حذف اشیا و همچنین اضافه شدن قابلیت Real Tone  برای ثبت دقیق تر رنگ پوست اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال