گوشی جدید پوکو X4 مجهز به فناوری 5G به زودی رونمایی می‌شود

سری X4 پوکو به زودی رونمایی خواهد شد و اکنون پیش از رونمایی تصاویری از آن به همراه مشخصات فنی منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک وب سایت اقدام به انتشار تصاویر واقعی، رندر و مشخصات فنی پوکو X4 پرو 5G کرده بود. البته پس از آن، این اطلاعات […]

سری X4 پوکو به زودی رونمایی خواهد شد و اکنون پیش از رونمایی تصاویری از آن به همراه مشخصات فنی منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک وب سایت اقدام به انتشار تصاویر واقعی، رندر و مشخصات فنی پوکو X4 پرو 5G کرده بود. البته پس از آن، این اطلاعات از این وبسایت حذف شد. اما این تصاویر توسط یک منبع به نام Abhishek Yadav ذخیره و دوباره منتشر شد.

آنچه که در تصاویر این گوشی مشخص است گوشی سری جدید پوکو شامل یک ماژول مستطیل شکل بزرگ و دو رنگ در پنل پشتی است که در آن سه دوربین و یک فلش ال ای دی قرار گرفته است. همچنین در پنل پشتی برند پوکو نیز مانند نسخه های قبلی دیده می‌شود. همچنین دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود.

در قسمت نمایشگر نیز دوربین سلفی در حفره بالایی قرار دارد. حاشیه های این گوشی نیز نسبتاً باریک و اطراف پنل آن نیز شامل حاشیه های نسبتاً کم است. نمایشگر این گوشی مجهز به نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود و در آن از تراشه 5G کوالکام استفاده شده است. این گوشی از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 پوکو برای این گوشی ۶ یا ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X در نظر گرفته است و احتمالاً در دو نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شود. باتری قدرتمند آن نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال