قیمت جدید از پلی استیشن ۵ توسط فروشگاه آمازون فاش شد

اطلاعاتی که از فروشگاه آمازون در رابطه با قیمت پلی استیشن ۵ فاش شد نشان می دهد که این دستگاه یک قیمت معقول در بازار خواهد داشت. این درحالی است که چندی پیش طی شایعاتی قیمت پلی استیشن ۵ را ۷۰۰ دلار اعلام کرده بودند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هفته گذشته […]

اطلاعاتی که از فروشگاه آمازون در رابطه با قیمت پلی استیشن ۵ فاش شد نشان می دهد که این دستگاه یک قیمت معقول در بازار خواهد داشت. این درحالی است که چندی پیش طی شایعاتی قیمت پلی استیشن ۵ را ۷۰۰ دلار اعلام کرده بودند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هفته گذشته شرکت سونی در یک رویداد آنلاین پلی استیشن ۵ را معرفی کرد. بسیاری از کاربران روزهای زیادی منتظر اعلام رسمی قیمت نهایی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هستند. در این میان شایعاتی در مورد قیمت پلی استیشن 5 منتشر شده بود که نشان می داد این دستگاه با قیمت ۷۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت بسیاری از کاربران را شوکه کرده بود همچنین با اعلام نارضایتی آنها همراه بود.

اکنون بسیاری از کاربران منتظر زمان اعلام رسمی سونی در مورد قیمت این دستگاه هستند و تا آن زمان شایعات بسیاری در مورد قیمت این دستگاه به گوش خواهد رسید. اما یکی از افشاگران اطلاعات صنعت بازی ویدئویی تصویری از صفحه مربوط به فروش PS5 در فروشگاه آمازون را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کنسول نسل نهم از شرکت سونی قیمتی برابر با ۴۹۹ یورو خواهد داشت. همچنین نسخه دیجیتالی آن نیز با قیمت ۳۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. این افشاگر اطلاعات گفته است که اطلاعات مربوط به قیمت این کنسول در صفحه آمازون پس از قرار گیری به دلایل نامشخص حذف شده است.

به نظر می رسد قیمت نهایی این کنسول 50 دلار گران‌تر از قیمت نهایی کنسول ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۳۹۹ دلار خواهد بود. در مقایسه با کنسول PS4 نیز این دستگاه باز هم ۱۵۰ دلار گرانتر عرضه خواهد شد. پیش از این جیمز رایان، مدیر عامل بخش پلی استیشن از شرکت سونی اعلام کرد که قیمت PS5 در واقع ارزش واقعی آن را نشان خواهد داد. این در حالی است که سیاست قیمت گذاری اشتباه در مورد کنسول پلی استیشن ۳ تجربه سختی را برای فروشگاه آمازون و شرکت سونی در پی داشته است. حال باید دید استفاده از SSD فوق العاده قدرتمند در پلی استیشن 5 که آن را متفاوت از ایکس باکس سری ایکس خواهد کرد تا چه اندازه قوی تر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال