رندرهای جدید آیفون ۱۵ اولترا طراحی این گوشی را نشان می دهد

رندرهای باکیفیتی توسط یک طراح مدل های مفهومی به نام Hans تولید شده است که در آن طراحی احتمالی آیفون ۱۵ اولترا به نمایش گذاشته شده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هنوز فاصله زیادی تا معرفی آیفون بعدی وجود دارد اما تاکنون گزارش ها و شایعات بسیاری در مورد این گوشی […]

رندرهای باکیفیتی توسط یک طراح مدل های مفهومی به نام Hans تولید شده است که در آن طراحی احتمالی آیفون ۱۵ اولترا به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هنوز فاصله زیادی تا معرفی آیفون بعدی وجود دارد اما تاکنون گزارش ها و شایعات بسیاری در مورد این گوشی منتشر شده است. در برخی خبرها آمده است اپل آیفون بعدی را در چند نسخه عرصه خواهد کرد. بنابراین یکی از این مدل ها آیفون ۱۵ اولترا است. شایعات بسیاری نیز در مورد طرح ابن گوشی منتشر شده است. اکنون نیز یک طراح تلاش کرده تا طرح مفهومی این گوشی را از زاویه های مختلف نشان دهد.

در این طرح می توان به خوبی دیدگاه طراح را در مورد گوشی بعدی اپل مشاهده کرد. Hans در طرح های خود تغییراتی را اعمال کرده است. در این مدل دکمه پاور با رنگ متفاوت قرار داده شده است که شباهت زیادی به اپل واچ اولترا دارد. در رندرهای قبلی شاهد لبه های گرد در این گوشی بودیم اما در این رندر شاهد لبه های تیز مشابه آیفون های کنونی هستیم. از طرفی رنگ حلقه دور دوربین در پشت گوشی همرنگ دکمه پاور طراحی شده که باعث ایجاد ظاهری جذاب برای این گوشی شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال