سنسور جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ سن بیولوژیکی کاربران را اندازه‌گیری می‌کند

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ مانند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا با کمک سنسور جدید خود می‌توانند سن بیولوژیکی کاربران را همراه با اطلاعاتی در زمینه سلامت متابولیک ارائه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ویژگی مربوط به تشخیص سن بیولوژیکی کاربران به قابلیت AGEs مربوط می‌شود با استفاده از آن می‌توان به […]

ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ مانند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا با کمک سنسور جدید خود می‌توانند سن بیولوژیکی کاربران را همراه با اطلاعاتی در زمینه سلامت متابولیک ارائه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ویژگی مربوط به تشخیص سن بیولوژیکی کاربران به قابلیت AGEs مربوط می‌شود با استفاده از آن می‌توان به اندازه‌گیری محصولات یا ترکیباتی در بدن پرداخته و از طریق آن سن بیولوژیکی را تشخیص داد. در واقع بای اندازه‌گیری این شاخص رژیم غذایی و عوامل مربوط به سبک زندگی و افزایش سن در نظر گرفته می‌شود. بنابراین با کمک این قابلیت می‌توان سن بیولوژیکی یا سرعت پیری بدن را با توجه به سلامت کلی متابولیک تشخیص داد.

طبق گفته سامسونگ حسگر جدید بیو اکتیو به صورت بهبود یافته در ساعت‌های هوشمند این شرکت قرار داشته و از اطلاعات این حسگر برای ارائه داده‌های درست استفاده می‌شود. به گفته این غول کره‌ای سنسور مورد نظر آمار بهبود یافته در زمینه کیفیت خواب، ضربان قلب و استرس به کاربر ارائه خواهد کرد.

کاربران با توجه به این شاخص می‌توانند درباره سلامت خود تصمیم‌های دقیق‌تری بگیرند. به عنوان مثال در صورت بالا بودن شاخص AGEs احتمال ابتلا به دیابت و خطرات دیگر وجود دارد. همچنین طبق گزارش‌ها نباید از این شاخص برای تشخیص بیماری و جایگزینی برای توصیه‌های پزشکی استفاده کرد. داده‌های مربوط به این شاخص تنها نشان می‌دهند که بدن شما چقدر انرژی را متابولیزه کرده و در آینده تا چه اندازه خطر ابتلا به بیماری‌های شایع و مزمن مانند دیابت و بیماری‌های قلبی وجود دارد.

سنسورهای به روز شده در ساعت‌های جدید سامسونگ با ارائه داده‌های دقیق در مورد سلامت متابولیک کاربران می‌تواند میزان سلامتی افراد را به شکل دقیق‌تری بسنجد. این حسگرها دارای رنگ‌های ال ای دی بیشتری بوده و کیفیت زندگی کاربران را هدف قرار داده است.