سرویس جدید اینترنت استارلینک با عنوان Starlink Room رونمایی شد

سرویس اینترنت ماهواره ای جدید استارلینک که در مرحله آزمایش قرار داشت بطور رسمی رونمایی شد. با استفاده از این سرویس کاربران می توانند از هر نقطه از جهان به اینترنت ماهواره ای متصل شوند.‌سرویس Starlink Room اکنون کار خود را آغاز کرده و هزینه اشتراک آن نیز ۲۰۰ دلار در ماه است. به گزارش […]

سرویس اینترنت ماهواره ای جدید استارلینک که در مرحله آزمایش قرار داشت بطور رسمی رونمایی شد. با استفاده از این سرویس کاربران می توانند از هر نقطه از جهان به اینترنت ماهواره ای متصل شوند.‌سرویس Starlink Room اکنون کار خود را آغاز کرده و هزینه اشتراک آن نیز ۲۰۰ دلار در ماه است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی کاربران در ماه گذشته برای استفاده آزمایشی از سرویس رومینگ جهانی دعوتنامه ای را از طرف استارلینک دریافت کرده بودند. این سرویس به کاربران اجازه می دهد تا از طریق آن تقریبا از هر نقطه جهان از اینترنت ماهواره ای استفاده کنند.

اسپیس ایکس در مورد این سرویس گفته است: سرویس جدید اینترنت نامحدود با سرعت بالا و تاخیر کم در سراسر جهان ارائه می کند. کاربران برای ثبت نام در بار اول باید هزینه ۵۹۹ دلار پرداخت کنند. ای هزینه لایت سخت افزار قابل حمل این سرویس است. سخت افزار دیگر این سرویس با قیمت ۲۵۰۰ دلار برای صاحبان RV خواهد بود.

هزینه اشتراک ماهانه این سرویس نیز در دو طرح منطقه ای هزینه ۱۵۰ دلار در ماه و یا ۲۰۰ دلار در ماه است. اسپیس ایکس در زمان رونمایی عنوان کرد با توجه به جدید بودن این سرویس امکان اتصال ضعیف در دوره های کوتاه و با قطع اتصال وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال