آپدیت جدید تلگرام به همراه ایموجی های جدید و تم اختصاصی برای هر چت منتشر شد

در این آپدیت کلیه کاربران می‌توانند از تم های مختلف برای هر صفحه چت به طور جداگانه استفاده کنند. همچنین ایموجی های جدید به نسخه آپدیت اضافه شد. علاوه بر آن کلیه کاربران در گروه ها می توانند ببینند چه کسی پیام ها را خوانده است. در این آپدیت امکان ضبط ویدیوهای جلسات پخش زنده […]

در این آپدیت کلیه کاربران می‌توانند از تم های مختلف برای هر صفحه چت به طور جداگانه استفاده کنند. همچنین ایموجی های جدید به نسخه آپدیت اضافه شد. علاوه بر آن کلیه کاربران در گروه ها می توانند ببینند چه کسی پیام ها را خوانده است. در این آپدیت امکان ضبط ویدیوهای جلسات پخش زنده وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تلگرام در وب سایت خود از قابلیت های تازه نسخه جدید اطلاعاتی را منتشر کرده است. در این نسخه ۸ تم جدید وجود دارد که کاربران می‌توانند در چت های مختلف از آن استفاده کنند. علاوه بر آن در طراحی هر تم از تصویر پس زمینه متحرک استفاده شده است که می تواند الگو های زیبایی را به کاربر نمایش دهد.

همچنین برای برخی از ایموجی های قبلی افکت های جداگانه در نظر گرفته شده که در صورت انتخاب آنها در تمام صفحه اجرا خواهد شد و کاربر و طرف مقابل به طور همزمان انیمیشن و لرزش آن را احساس خواهند کرد.

آپدیت جدید تلگرام به همراه ایموجی های جدید و تم اختصاصی برای هر چت منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام به همراه ایموجی های جدید و تم اختصاصی برای هر چت منتشر شد

در نسخه جدید امکان مشاهده اینکه چه کسانی در گروه پیام شما را خوانده اند وجود دارد. بدین ترتیب که در بالای هر پیام یک تب جداگانه در منو وجود دارد که می توانید از طریق آن تعداد افرادی که پیام شما را دیده اند مشاهده کنید. علاوه بر آن امکان ضبط پخش زنده های ویدیویی نیز در نسخه جدید مهیا شده است. برای این کار نیز باید از گزینه های مربوط به ضبط تصویر و صدا استفاده کرد. فایل آن نیز پس از پایان کار در قسمت Saved Message ذخیره خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال